Sunday 13 July 2014

Petua dan panduan merawat batuk secara Nature Healing dan www.QuranicFoods.com

[13/07 3:50 PM] Soalan
: uztaz camna nk minum mz bg ilang batuk

[13/07 3:54 PM] www.QuranicFoods.com: Batuk ni antara masalah utama ialah paru2.. pengamaln minyak zaitun dpt mrwt paru2. Kdg2 ktika myk zaitun mrwt paru2 simptom batuk akn muncul (kdg2 ada jg batuk bkn dsbbkn prwtn) dgn myk zaitun ttuskn amln spt biasa.

[13/07 3:56 PM] www.QuranicFoods.com: Tp ketika batuk mz dgn saya agak lmbt baik.. solusinya saya akn tmbh2-3 titik myk habbatu sauda dpm mz 1sudi mz @ minum trus myk hbsauda ujung sudu

[13/07 3:57 PM] www.QuranicFoods.com: Pati Minyak Zaitun rawat Kanak Kanak Batuk dan Selsema Bronkitis
As slm. Klu anak umur 1.5 bulan batuk n selsema leh minum mz ke. Sblm ni dah kena masuk wad bronkitis sbb batuk selsema x baik.?

Dr Hafizah :
Boleh..tiada keraguan pdnya.

Us Haryadi.

Pengalaman saya, satu malam tu anak saya umur 4 tahun batuk berterusan selama beberapa minit x berhenti.. Lalu saya bg minum 1 sudu mz, habis keluar semua kahak2 yang menyebabkan anak sukar bernafas. Lepas tu bg 1 sudu lagi, alhamdulillah anak lena sampai pagi & batuk pun tiada..
[13/07 3:58 PM] www.QuranicFoods.com: Ini pula jk masalah. TB.
[13/07 3:59 PM] www.QuranicFoods.com: http://oliveasli.blogspot.com/2014/06/minyak-zaitun-dan-sari-cuka-teen.html?m=1

[13/07 4:03 PM] www.QuranicFoods.com: Ini lg petua atau panduan untuk batuk..
[13/07 4:03 PM] www.QuranicFoods.com: "Semasa berada di Malaysia saya banyak bergantung kepada minyak habbatussauda (jintan hitam) setiap kali anak-anak selsema atau batuk. Caranya senang iaitu sapukan minyak ke dada perut dan kaki anak kemudian pakaikan stokin semasa tidur. Hasilnya anak yang dah susah untuk bernafas (anak no. 2) dapat tidur lena. Kemudian titikkan beberapa titik ke dalam mulut anak anda.

Semenjak berada di sini saya amalkan petua mencampurkan minyak zaitun dan habbatussauda yang dihancurkan. Saya akan gunakan campuran ini sebagai minyak sapu dan minum kepada anak-anak setiap kali ada tanda-tanda akan demam atau batuk. Alhamdulillah ia amat berkesan.

Sememangnya minyak zaitun dan habbatussauda ada kelebihan tersendiri dan disebut dalam sunnah Rasulullah saw sebagai ubat yang mujarab. Bagitu juga kelebihan madu. Jadi apabila menggunakan bahan-bahan ini kita cuba berubat mengikut sunnah, insya Allah ia akan memberi kesan zahir dan batin kepada keluarga kita."

More info www.facebook.com/QuranicFoods
Sma.whatsapp 017570810

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!