Saturday 19 July 2014

Tumor Kanser vs OLIVIE 30 dan Pati Asli Minyak Zaitun Dr Hafizah

Soalan dari pengguna:

Assalam. Ada seorang customer ni ada mslh tumor dlm kepala. Baru cuba mz habis sebotol. Kelmarin tak sedarkan diri bila check-up tumor dah makin besar. Usia agak tua, anak2 mcm tak nak bg operate. Anaknya tanya kalau nak ambil mz olivie 30+ mcm mana, ok tak? Mohon yg pakar respon. Anaknya kalau boleh nak hari ini jg olivie tu, nak bg maknya makan olivie tu.

Jawapan Dr. Hafizah:

Wassalam. Tumour dalam kepala:

Tumour dalam kepala ada pelbagai jenis namun secara umumnya ia adalah ketumbuhan yang tidak normal dan bila sesuatu bertumbuh dalam otak yang ditutup oleh tulang tengkorak, ini akan meningkatkan tekanan dalaman otak (intracranial pressure). Pembedahan bukan sahaja mempunyai peluang tipis untuk memulihkan, malah dikhuatiri membaca risiko yang lebih besar. Olivie 30+ sesuai diminum tetapi mz turki harus diteruskan juga. Untuk memastikan tumour berhenti membesar, hendaklah pesakit dijauhkan dengan sebarang bahan kimia sintetik terutamanya yang terdapat dalam syampoo, sabun, minyak rambut, deodorant, sabun basuh, pencuci lantai, dan juga dalam makanan seharian seperti gula, gandum, sos, kicap, minyak masak yang ditapis.

Juga harus amalkan herba2 yang bersesuaian mengikut kepakaran herbalist. Banyakkan bersedekah, solat awal waktu, puasa sunat, tahajjud. Memang susah nak dilaksanakan dalam keadaan sakit namun jika kita percaya hanya Allah yang boleh sembuhkan kita, maka pada Dialah kita harus rayu dan tunjukkan pengharapan. Perjuangan melawan tumour adalah sengit. Tidak ada suatu pil magik yang dapat menyembuhkannya kerana ianya melibatkan semua aspek kehidupan.

Sumber: Olive House Medic & Business.
Lets view www.facebook.com/QuranicFoods

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!