Tuesday 27 October 2015

Pati Minyak Zaitun Olive House : Soalan Dari Pelanggan (Masalah Penyakit Sopak)

Soalan Dari Pelanggan (Masalah Penyakit Sopak)
 
Assalamu'alaikum. Doktor, saya nak tanya, bagaimanakah produk Quranic Food membantu dalam merawat penyakit sopak? Apakah puncanya dan bagaimana cara mencegah penyakit ini? Mohon pencerahan daripada doktor Olive House. Terima kasih.
 
Jawapan Dari Dr. Hafizah:
 
Wa’alaikumsalam. Penyakit sopak atau vitiligo adalah sejenis penyakit kulit di mana terdapat kehilangan pigmen di sesetengah kawasan kulit menyebabkan terlihatnya tompokan-tompokan putih di kulit. Sebabnya masih belum diketahui namun ianya dipercayai sangat berkaitan dengan pemakanan dan racun persekitaran. Pati minyak zaitun boleh disapu di seluruh tubuh dan boleh amalkan meminumnya sekali. Antara petua lain adalah menggosok bahagian yang terlibat dengan bahagian dalam kulit pisang atau daun selasih(basil) yang diperah dengan asam limau. Buah teen boleh juga di panggang dan kemudian ditumbuk bersama sedikit minyak zaitun untuk dijadikan pes dan disapu ke bahagian bermasalah. Wallahu a'lam.
 
Sumber: Olive House Medic & Business.
www.QuranicFoods.com
www.OliveAsli.blogspot.com
WhatsApp 0175750810

1 comments:

  1. kesaksian nyata dan kabar baik !!!

    Nama saya mohammad, saya baru saja menerima pinjaman saya dan telah ditransfer ke rekening bank saya, beberapa hari yang lalu saya melamar ke Perusahaan Pinjaman Dangote melalui Lady Jane (Ladyjanealice@gmail.com), saya minta kepada Lady jane tentang permintaan Dangote Loan Perusahaan dan wanita jane mengatakan kepada saya bahwa jika saya memiliki semua persyarataan bahwa pinjaman saya akan ditransfer ke saya tanpa penggantian

    Dan percayalah sekarang karena pinjaman rp11milyar saya dengan tingkat bunga 2% untuk bisnis Tambang Batubara saya baru saja setuju dan dipindahkan ke akun saya, ini adalah mimpi yang akan datang, saya minta untuk Lady jane dan saya akan mengatakan ke dunia apakah ini benar? dan saya akan menyelesaikan dunia sekarang karena ini benar

    Anda tidak perlu membayar biaya pendaftaran, biaya lisensi, persetujuan Perusahaan Pinjaman Dangote dan Anda akan mendapatkan pinjaman Anda

    untuk lebih jelasnya hubungi saya melalui email: mahammadismali234@gmail.comdan hubungi Dangote Loan Company untuk pinjaman Anda sekarang melalui email Dangotegrouploandepartment@gmail.com

    ReplyDelete

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!