Saturday 11 June 2016

Testimoni Kanser Darah Leukimia Olive House

🍶🍃 TESTIMONI PENGGUNA OLIVE HOUSE 🍃🍶:
🔴KANSER DARAH LEUKIMIA🔴

NAMA PENGGUNA :Krishnan  A/L Kuttiappan

NO TEL: 016-4591970

ALAMAT: No 175 Lorong perpaduan 1 Taman serdang 09800 serdang kedah.

PEKERJAAN : Sendiri

MASALAH KESIHATAN YANG DIALAMI :
Sakit leukimia (kanser darah)

SEJAK BILA :
Sejak Deepavali tahun lepas, dengan bacaan HB 3, dari klinik serdang hantar ke hospital Kulim, hospital kulim hantar ke Kpj dari Kpj hantar ke hospital Taiping buat kimo 5 kali, tidak boleh berjalan rambut gugur dan saya ingat saya sudah hampir dengan kematian.

CARA PENGAMALAN :
Selepas saya minum  satu sudu besar PATI DELIMA bercampur dengan segelas air, 1 hari 2 kali minum, pagi dan malam. HB saya mula naik dari 3 ke 5, dari 5 ke 7, dari 7 ke 11 dan sekarang 14 , doktor kata saya sudah ok dan baik.

BAGAIMANA MENGENALI PRODUK:
Kawan saya Nordin bin mat esa bagitahu yang dia sudah sihat..mkn pati delima olive house.

KESAN PENGAMALAN:                          
Setelah mengamalkan pati delima sebanyak 5 botol. Sekarang saya sudah boleh berjalan, boleh menunggang motosikal yang selama ini saya tiada upaya menunggangnya selama 2 tahun.

HARAPAN DAN NASIHAT:
Saya kini, terasa berada dalam kehidupan yang baru.
Terima kasih Olive House. Saya juga telah mengesyorkan kepada rakan2 yang senasib dengan saya supaya mengambil PATI DELIMA "OLIVE HOUSE" kerana ia amat berkesan walaupun penyakit sudah kronik.

More info www.QuranicFoods.com
www.OliveAsli.blogspot.com
www.facebook.com/QuranicFoods
WhatsApp 0175750810 Us Zaki

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!