Tuesday 15 August 2017

Olivie 30 Kali ganda antioksida

Tahukah anda apa itu Olivie30x ganda antioksida ?

Dari mana asal Olivie plus ini?

"Minyak zaitun adalah Pembakar Lemak yang sangat baik. Kandungan monounsaturated fat dalam minyak zaitun mengurangkan kolestrol jahat dalam badan.

Olivie Plus 30x mempunyai 30x ganda khasiat berbanding minyak zaitun biasa. Lebih banyak kolestrol jahat dapat dibuang."

# Mr Tengku Asmadi

"Kurusku Ibadahku"

...Olivie Plus 30x adalah produk Minyak Zaitun yang diiktiraf sebagai Minyak Zaitun yang paling baik kualitinya di dunia. Ini kerana kandungan Hydroxytyrosol mencapai 30 kali ganda dari kebanyakan Minyak Zaitun yang ada di pasaran. Minyak Zaitun membekalkan Anti-Oksidan yang paling berkuasa bernama Hydroxytyrosol. Olivie Plus 30x membekal 30 kali ganda Hydroxytyrosol berbanding Minyak Zaitun biasa secara ALAMI bukan EXTRACT.

Olivie Plus 30x dibekalkan oleh Syarikat Perniagaan Aqallal dari Negara Morocco yang telah menjalankan perniagaan Minyak Zaitun sejak turun temurun lebih 150 tahun yang lalu.

Olivie Plus 30x adalah produk yang amat dikenali oleh masyarakat Morocco dan Eropah serta diiktiraf oleh pakar-pakar perubatan yang terkenal di dunia seperti Prof Dr Henry Jeyoux (Bapa kanser Dunia) Dr Brehlemn, Dr Abul Ghanam dan Dr Mohammad Faid (pakar nutrisi dan zaitun).

Olive House Malaysia mendapat penghargaan yang bernilai dengan dilantik sebagai wakil tunggal bagi memasarkan produk Olivie Plus 30x di Zon Asia Pasiffic. Ianya hasil cadangan dan saranan oleh Profesor Dr Mohammad Faid, pakar nutrisi dunia dari Morocco yang merupakan penasihat kepada perniagaan kami, Olive House.

banyak testimoni yang menarik dan menakjubkan telah dikongsi oleh ramai di kalangan pengguna produk ini, Alhamdulillah.

Produk Olivie Plus 30x dihasilkan dari buah zaitun hijau yang ditanam di kawasan pergunungan Atlas, Morocco. Syarikat Perniagaan Aqallal menanam lebih sejuta pohon zaitun di kawasan yang kering serta mencabar untuk mana-mana sepsis tumbuhan lain melangsungkan kehidupan.

Subhanallah!!
Zaitun terbukti mempunyai daya tahan untuk terus berjuang dan hidup walaupun di lokasi sukar, kering, panas dan mencabar.

Kesukaran ini menyebabkan kandungan polyphenol dan hydroxtrosol yang terhasil dari Minyak Zaitun yang diproses didapati berpuluh kali ganda dari zaitun yang ditanam di kawasan biasa.

Pohon zaitun yang ditanam di kawasan yang lain di Negara Morocco juga gagal menghasilkan Minyak Zaitun yang mempunyai kualiti Hydroxytyrosol seperti yang ditanam di kawasan tersebut.

Sepertimana yang difahami oleh mereka yang mengkaji kehebatan dan keistimewaan pohon zaitun, ianya disebut oleh Allah SWT pada 7 ayat di dalam Al –Quran samaada secara sendirian ataupun disebut dengan buah buahan yang lain. Zaitun merupakan sejenis sepsis tumbuhan yang mempunyai daya tahan yang begitu kuat untuk hidup. Sehingga ada maklumat menyatakan ia mampu hidup sehingga ratusan tahun bahkan sehingga ribuan tahun.

Wallahua’lam.

Kajian yang di lakukan menggunakan Olivie Plus 30x mengikut Professor Henri Joyeux;
membantu merawat; Kanser kolon, Kanser darah, Kanser PayuDara, Masalah kardiovaskular, Diabetes, Parkinson, Alzheimer, Kourier kepada kalsium di dalam makanan kepada tubuh, Masalah kesuburan kepada lelaki dan wanita, Prostate dan lain-lain.

Lihat Buku: Olive Oil Antioxydants m/s vii & viii
Kehebatan produk Olivie Plus 30x telah dinukilkan di dalam sebuah buku berbahasa Perancis yang amat dikenali di Negara Morocco dan Perancis ”POLYPHENOLS d’HUILE d”OLIVE, TRESORS SANTI !

Olive House Malaysia telah mengambil usaha menterjemahkan buku tersebut ke dalam bahasa Inggeris “Olive Oil Anti Oxidants-A Treasure For Your Health ! Buku ini boleh didapati melalui agen-agen rasmi Olive House di seluruh Malaysia.

Harga sebotol produk Olivie Plus 30x yang ditawarkan Syarikat Olive House adalah terlalu rendah, dibandingkan kualiti produk dan kebanyakan produk Minyak Zaitun yang mempunyai gandaan Polyphenols adalah menjangkau ratusan ringgit walaupun botolnya Kevin kecil.

.Ust Mohd Zahir Ghazali
Penyelaras Agen Olive House
.
Untuk maklumat lanjut atau tempahan
0175750810 Ustaz Zaki

www.facebook.com/QuranicFoods

www.oliveAsli.blogspot.com



0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!