Saturday 9 December 2017

Bibir bengkak vs Olive House Quranic Foods



Assalamu'alaikum. Seorang pelanggan berumur 60 tahun, apabila beliau amalkan Pati Minyak Zaitun(PMZ) dan Olivie Plus 30x, bibirnya menjadi pecah dan bengkak-bengkak.

Aturan makan untuk PMZ, satu sudu pagi dan satu sudu malam seperti yang disyorkan. Olivie Plus 30x juga diamalkan satu sudu malam. Apabila disapu dengan madu, bibir yang bengkak tadi sembuh seperti sediakala.Mohon pencerahan doktor juga. Terima kasih.

Jawapan :
Dr Hafizah Amanulla:
Wa'alaikumsalam. Bibir menjadi bengkak dan pecah kemungkinan berpunca dari pengambilan air yang tidak mencukupi semasa mangamalkan Quranic Food. Apabila badan melakukan proses penyembuhan, air yang banyak diperlukan.
Amalan meminum air sedikit-sedikit tetapi kerap dalam setiap jam adalah digalakkan. Insya Allah ianya sama sekali bukanlah minor stroke. Wallahu A'lam.

Dr Salman Amiruddin:
Wa'alaikumsalam. Minyak zaitun biasanya membantu meredakan masalah alergi kulit tetapi bagi sesetengah pesakit yang alah kepada debunga, maka ia juga berisiko tinggi untuk menghidapi alahan kepada bahan-bahan berasaskan tumbuhan termasuk minyak zaitun.
Sekiranya simptom seperti bengkak kulit, kegatalan serta sesak nafas berlaku setiap kali mengambil sesuatu bahan, itu petanda bahawa badan kita membentuk keadaan hipersensitif kepada bahan tersebut dan bahan tersebut perlu dielakkan.
.
Ustaz Zaki : 017-5750810
Sila hubungi kami untuk kami bantu anda dapatkan promosi terkini
Boleh Like dan mesej kami di facebook :
atau lawati kami di


0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!