Sunday 10 November 2013

Testimoni : Minyak Zaitun Olive House [ Kolestrol , Resdung Sakit Kepala, Kaki tak boleh berjalan, Sembelit,


Beberapa pelanggan yang sudi berkongsi testimoni setelah mengamalkan minum minyak zaitun Olive House...Semoga dengan perkongsian ini mereka dimurahkan rezeki dan memperolehi kesihatan yang bertambah baik. Aminnn....

Testimoni :===>>> 1
Puan Zainab Mokhtar. Tel :0177229591.Asal - Singapura sekarang tinggal di Parit sulong,Batu Pahat.Johor.

Alhamdulillah saya telah membeli minyak zaitun OLIVE HOUSE ini dan mengamalkannya selama 2 tahun.Saya mengalami KOLESTROL YANG TINGGI pada mulanya.Badan selalu terasa berat.Alhamdulillah setelah minum minyak zaiton ni ,saya membuat pemeriksaan KOLESTROL saya NORMAL.Jadi bagi kawan-kawan yang mengalami KOLESTROL YANG TINGGI saya cadangkan amalkanlah minum minyak zaitun OLIVE HOUSE. Harganya hanya rm39.90 (SM) dan rm45.90 (SS) sahaja.

Testimoni===>>>2.
Puan Shima dari Batu Pahat,Johor.Tel:0197848376.

Sebelum mengamalkan minum minyak zaitun Olive House, saya mengalami masalah RESDUNG,KERAP SAKIT KEPALA SERTA PEMBUANGAN YANG TAK LAWAS.Suami saya telah membeli minyak zaitun ni sebab masa tu dia sakit tekak .Alhamdulillah setelah mengamalkan minum pagi dan petang sakit tekaknya pulih.Beliau telah menyuruh saya minum minyak zaitun apabila saya mengadu sakit kepala dan selsema.Alhamdulillah setelah saya mengamalkannya sakit kepala dan selsema yang saya alami telah pulih.Syukur alhamdulillah saya juga dapat buang air dengan lebih lawas sekarang.Saya dapati juga lemak--lemak di badan saya telah berkurangan dan kain yang dulunya payah nak disangkutkan hopnya kini telah mudah untuk menyangkutnya. Dah nak slim la tu tandanya...Jom!!!....kawan-kawan kita amalkan minum minyak zaitun OLIVE HOUSE.






Testimoni===>>>3.
Puan Maslza binti Tamjis. Tel : 0127440223

Pada mulanya saya membeli minyak zaitun OLIVE HOUSE untuk mak saya yang sedang SAKIT KAKI dan TAK BOLEH BERJALAN.Setelah saya mendengar penerangan saya memberi mak saya mengamalkan minum minyak zaitun OLIVE HOUSE 2 KALI SEHARI seperti yang dicadangkan.Alhamdulillah setelah mengamalkan minum minyak zaitun OLIVE HOUSE habis 3 botol saya dapati mak saya dah bole berjalan sikit-sikit walaupun bertongkat.Kini mak saya DAH BOLEH BERJALAN dan tak perlu gunakan tongkat lagi.
Bagi anda yang sakit kaki saya cadangkan AMALKANLAH minum minyak zaitun OLIVE HOUSE 2 KALI SEHARI. MINYAK ZAITUN OLIVE HOUSE BANYAK KHASIATNYA....

* PUAN Maslza juga mempunyai testimoni kakaknya OKU yang mengalami muntah dan berak-berak.Kakaknya juga mengalami sembelit. Alhamdulillah setelah diberikan minum minyak zaitun muntah dan berak-beraknya pulih.Masalah sembelit yang dialami sebelum ini juga dapati di atasi.Kini pembuangannya lebih lawas.

* Anak lelaki Puan Maslza yang berusia 4 tahun telah mengalami berak berdarah.Apabila dia membuang air besar darah juga akan keluar.Alhamdulillah setelah diberi minum minyak zaitun OLIVE HOUSE KETIKA BUANG AIR BESAR DARAHNYA TAK KELUAR LAGI.Alhamdulillah hingga kini masalah pembuangan air besarnya YANG BERDARAH TELAH PULIH....

**Kredit to : Page Minyakzaitunbatupahatjohor



JADI ...JANGANLAH BERLENGAH LENGAH LAGI....AMALKANLAH MINUM MINYAK ZAITUN OLIVE HOUSE !!!...Hanya RM39.90 sahaja.250ml.


More Info : Facebook https://www.facebook.com/QuranicFoods
web :
www.QuranicFoods.com

Untuk tempahan PATI MINYAK ZAITUN TANPA TAPIS

Sila Inbox Kami https://www.facebook.com/messages/QuranicFoods atau

hubungi kami di 017 5750810  (sms,whatsapp) 

1 comments:

  1. Salam.myk zaitun mi berapa sebotol ya?mcm mana nk dpt kn.packing dari mana buatan,berapa ml?boleh email sya mo hp tq

    ReplyDelete

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!