Thursday 30 January 2014

Cuka Buah Tin ; Fig Vinegar Olive House

Fig Vinegar : Sari Cuka Teen
SARI CUKA TEEN
Fig Vinegar Whit The Mother

Persoalan Mengenai Sari Cuka Teen

1. Apakah Sari Cuka Teen Semulajadi?

Berbeza dengan cuka-cuka yang telas ditapis yang berada dipasaran. Sari Cuka Teen Semulajadi duperbuat daripada Teen yang segar, diperah, ditanam secara organik dan Teen tersebut dibiarkan matang di dalam tong kayu bagi bertujuan untuk ,mengalakkan kualiti peragian semulajadi. Apabila telah matang, ia mengandungi jaringan zat yang dipanggil "Mother" dimana menjadi jelas apabila cecair cokelat pekat terdedah kepada cahaya.

2. Apakah Sifat Asas "Mother"?

" Mother" adalah gelap, dimana mempunyai kesan keruh di dalam pembuatan Sari Cuka Teen secara semulajadi yang melibatkan sebatian di dalam buah dan kesan Teen - " Mother" muncul sebagai molekul protein yang bercantum. Kemunculan "Mother" menunjukkan bahawa bahagian terbaik bagi Teen tidak dimusnahkan. Cuka yang mengandungi "Mother" juga mengandungi enzim dan mineral yang mana mungkin cuka yang lain tiada disebabkan oleh proses yang berlebihan, penapisan dan pemanasan yang berlebihan.

3. Kenapa Sari Cuka Teen Tidak Dipasturkan?

Pasturasi adalah proses pemanasan yang bertujuan untuk menghapuskan bakteria punca masalah kepada cecair yang boleh diminum seperti susu, jus dan sebagainya. Walaupun begitu, proses ini juga akan memusnahkan nutrisi-nutrisi kecil dan enzim yang mungkin menjadi bahagian utama itu berguna untuk dimakan. Bagi kes Sari Cuka Teen Olive House, proses pasturasi boleh memusnahkan "mother" yang merupakan penyumbang faktor kesihatan utama kepada cuka kami.

4. Bolehkah "Mother" Dimakan/Diminum?

" Mother" adalah bahagian yang paling berkhasiat yang terdapat di dalam Sari Cuka Teen dan sangat bagus untuk dihadam. Selalunya "Mother" akan berada di bahagian bawah botol. Kami menyarankan agar goncang botol perlahan-lahan untuk sebatikan "Mother" sebelum dimakan/diminum.

5. Memandangkan Sari Cuka Teen tidak Dipasturkan, Adakah ia Terlindung daripada Bakteria E.coli?

Sari Cuka Teen Olive House tidak mengandungi bakteria E.coli kerana kandungan asid di dalam cuka berkesan membunuh 0 - 157 ancaman bakteria E.coli.

6. Perlukah Sari Cuka Teen Olive House Disejukkan?

Sari Cuka Teen Olive House tidak perlu disejukkan. Kami menyarankan agar menyimpannya di tempat yang jauh dengan sinaran cahaya matahari secara terus dan di tempat yang sejuk.

7. Berapa lamakah jangka hayat Sari Cuka Teen?

FDA menyatakan bahawa jangka hayat Sari Cuka Teen adalah diantara 3 hingga 5 tahun selepas daripada tarikh pembotolan (tarikh tersebut boleh dijumpai dibotol). Walau bagaimanapun, berdasarkan daripada pengalaman, Sari Cuka Teen adalah produk yang selamat, boleh digunakan dan berkesan pada satu jangka masa selagi tidak terdedah kepada sinaran cahaya matahari secara terus.

8. Adakah Sari Cuka Teen Selamat dimakan ketika mengandung?

Sari Cuka Teen Olive House selamat dimakan ketika dan selepas menandung. Ia membantu untuk menyingkirkan toksid di dalam badan malah boleh membantu dengan komplikasi yang hadir ketika mengandung. Ia membantu keseimbangan dalam badan dan penghadaman. Terbaik dapatkan nasihat pakar.

9. Bolehkah jika Sari Cuka Teen diambil terlalu banyak?

Tidak ada satu sukatan yang jelas sebanyak mana seseorang itu boleh/perlu ambil Sari Cuka Teen. Walau bagaimanapun, kita perlu ingat bahawa di dalam kehidupan kita perlu bersederhana. Untuk sukatan yang ideal di rumah, tempat kerja, bersukan dan gym. Untuk membuat minuman kesihatan, kacau 1 ke 2 sudu teh Cuka Teen Olive House di dalam 220ml air putih dan untuk perasa (ikut selera masing-masing) kacau 1 ke 2 Madu Asli atau 4 titik herba Stevia.

10. Adakah perlu untuk dimasukkan Madu ke dalam Sari Cuka Teen?

Tidak menjadi kemestian untuk memasukkan madu ke dalam koktel Sari Cuka Teen Olive House : hanya gunakan Sari Cuka Teen bersama air yang ditapis. Madu dicadangkan kerana ia telah terbukti agen bioaktif yang mengandungi Vitamin dan Enzim yang berguna untuk penghadaman dan metabolisma. Ia juga menambahkan kebaikan kesihatan kepada Sari Cuka Teen koktel dan untungnya, Sari Cuka Teen sendiri juga mempunyai kebaikan kesihatan walaupun tanpa madu.

11. Adakah Sari Cuka Teen boleh dimakan secara terus?

Dicadangkan agar mengambil Sari Cuka Teen dicampur bersama air atau jus. Ini kerana Sari Cuka Teen bertindak seperti span, bertindak terus ke tisu badan yang boleh membuatkan anda rasa tidak selesa jika dimakan secara terus dengan menggunakan sudu sahaja.

12. Apakah sebenarnya Khasiat dalaman dan luaran yang terdapat di dalam Sari Cuka Teen?

Dicadangkan agar mengambil Sari Cuka Teen dicampur bersama air atau jus. Ini kerana Sari Cuka Teen bertindak seperti span, bertindak terus ke tisu badan yang boleh membuatkan anda rasa tidak selesa jika dimakan secara terus dengan menggunakan sudu sahaja.

Sari Cuka Teen kaya dengan Potassium, yang mana ramai di antara kita kurang mineral serta menyebabkan gangguan pada masa tua. Kalsium mengekalkan tisu keras kita seperti tulang, dan potassium berfungsi seperti tisu lembut yang bertindak menjaga daging dan arteri yang lembut. Buat Teen yang segar digunakan untuk membuat Sari Cuka Teen yang mana mempunyai enzim, mineral yang diperlukan seharian iaitu potassium secara semulajadi. Selain menjadi stimulasi semulajadi untuk ketahanan badan, Sari Cuka Teen juga membersihkan dan mengisi semula khasiat ke dalam badan agar badan dapat sembuh sendiri.

SARI CUKA TEEN:
* Membantu mengeluarkan toksid di dalam badan.
* Membantu mengembalikan keremajaan badan
* Membantu meningkatkan sistem Imun yang sihat
* Membantu mengekalkan kulit yang sihat
* Membantu mengawal berat badan
* Membantu penghadaman dan asimilasi
* Menyembuhkan rasa ketegangan dan sakit di bahagian anggota badan disebabkan senaman
* Menyembuhkan radang kulit.

~ Untuk penyimpanan; kami mengalakkan supaya menyimpan Sari Cuka Teen jauh dari sinaran matahari secara terus dan tempatkan di tempat yang sejuk.

13. Adakah Sari Cuka Teen Bebas daripada Gluten?

Ya. Sari Cuka Teen secara semulajadinya bebas daripada Gluten.

14. Saya tidak boleh nampak "Mother" di dalam botol Sari Cuka Teen Olive House? Adakah memang tiada?

"Mother" tidak semestinya boleh dilihat setiap masa. Kami yakin, walaupun ianya tidak nampak, kami sentisa memastikan "Mother" sentiasa ada di dalam Sari Cuka Teen Olive House.

More info or order
0175750810

1 btl 250 ml = RM15.90
1 dzn 12 btl RM14.50 x 12

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!