Saturday 25 January 2014

Mother di dalam cuka Buah Teen Olive House

Tahukah anda apa itu "Mother" di dalam cuka buah Teen?
Kenapa is penting?

Persoalan mengenai Sari Cuka Buah Teen. (FIG VINEGAR Olive House = FVOH)
Post ini bertujuan untuk menerangkan kepada anda, rakan-rakan serta pelanggan-pelanggan kami mengenai bahagian asas yang menarik perhatian  pengguna mengenai Sari Cuka Buah Teen. (FIG VINEGAR Olive House = FVOH Dengan memberikan soalan-soalan yang selalu ditanya kepada kami dan jawapan-jawapan yang ringkas. Kami berharap agar dapat memberikan jawapan yang ringkas dan padat kepada anda.

Apakah Sari Cuka Buah Teen. (FIG VINEGAR Olive House = FVOH Semulajadi?
Berbeza dengan cuka-cuka yang telah ditapis dipasaran, Sari Cuka Buah Teen Semulajadi diperbuat daripada epal yang segar, diperah, ditanam secara organik dan epal tersebut dibiarkan matang di dalam tong kayu bagi bertujuan untuk menggalakkan kualiti peragian semulajadi. Apabila telah matang, ia mengandungi jaringan zat yang dipanggil ‘mother’ dimana menjadi jelas apabila cecair cokelat pekat terdedah kepada cahaya.

Apakah sifat asas ‘Mother’?
‘Mother’ adalah gelap, di mana mempunyai kesan keruh di dalam pembuatan FVOH secara semulajadi yang melibatkan sebatian di dalam buah dan kesan buah Teen – ‘Mother’ muncul sebagai molekul protein yang bercantum. Kemunculan ‘mother’ menunjukkan bahawa bahagian terbaik bagi epal tidak dimusnahkan. Cuka yang mengandungi ‘mother’ juga mengandungi enzim dan mineral yang mana mungkin cuka yang lain tiada disebabkan oleh process yang berlebihan, penapisan dan pemanasan yang berlebihan.

Kenapa FVOH tidak dipasturkan?
Pasturasi adalah proses pemanasan yang bertujuan untuk menghapuskan bakteria punca masalah kepada cecair yang boleh diminum seperti susu, jus dan sebagainya. Walaupun begitu, proses ini juga akan memusnahkan nutrisi-nutrisi kecil dan enzim yang mungkin menjadi bahagian utama itu berguna untuk kesihatan tubuh, bagi kami di Olive House proses pasturasi boleh memusnahkan “mother’ yang merupakan penyumbang faktor kesihatan utama kepada cuka kami.
*Gunakan FVOH secara konsisten untuk menikmati manfaat kesihatan daripada cuka buah teen ini.

Bolehkah ‘mother’ dimakan/diminum?
‘Mother’ adalah bahagian yang paling berkhasiat yang terdapat di dalam FVOH dan sangat bagus untuk dihadam. Selalunya ‘mother’ akan berada di bahagian bawah botol. Kami menyarankan agar goncang botol perlahan-lahan untuk sebatikan ‘mother’ sebelum dimakan/diminum.

Maklumat lanjut..
Sms. Whatsapp 0175750810
www.oliveasli.blogspot.com
www.Facebook.com/OliveOilAsli

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!