Wednesday 1 October 2014

TESTIMONI KENCING MANIS+DARAH TINGGI+BUAH PINGGANG

TESTIMONI AsySyakirin(KENCING MANIS+DARAH TINGGI+BUAH PINGGANG):

Nama saya Che Su Bt. Murad, umur saya 49 tahun. Sekarang menetap di Taman Impian, Bukit Mertajam, Pulau Pinang.

Kerja saya sebagai pengawal keselamatan perumahan di sini. Saya mengenali produk Olive House ini melalui rakaman di radio mutiara.fm pada setiap hari khamis jam 2.15 petang. Produk ini diperkenalkan oleh AsySyakirin dan saya mengamalkan MZ+SCT+BT.

Bacaan kencing manis saya sebelum mengamalkan produk ini, 20.6 mmol/l. Doktor cakap amat bahaya. Alhamdulillah, setelah saya amal sebotol MZ, 2 botol SCT & sebungkus BT selama 2 minggu berturut-turut sehingga 2 bulan, subhanallah, bacaan menurun kepada 6.8 mmol/l. Tekanan darah tinggi dan buah pinggang saya juga kembali normal. Doktor amat terkejut dengan keputusan ini sehingga 2,3 kali melakukan semula ujian terhadap saya.

Alhamdulillah, ternyata pemakanan sunnah tin dan zaitun ini amat berkesan dan amat baik untuk kita semua. Semoga kita terus istiqamah mengamalkannya dan saya amat gembira dan seronok untuk sihat sunnah organik bersama Olive House.

Che Su Binti Murad
650711-02-5664
01X-5889625

Sumber: FB: Asy-Syakirin Enterprise 
More info view www.facebook.com/QuranicFoods
Sms.whatsapp 0175750810 Ustaz Zaki

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!