Saturday 1 November 2014

TESTIMONI Minyak Zaitun Kanser Usus

Kanser Usus
Apabila pertama kali saya mendapatkan rawatan di Hospital Kulim, doctor telah memaklumkan bahawa saya telah di sahkan menghidap kanser usus, secara kebetulan apabila mendengar radio saya telah mendengar slot ceramah yang di sampaikan Ustaz Aidil tentang kelebihan pati minyak zaitun yang boleh menyembuhkan pelbagai jenis penyakit. Oleh itu saya terus mencuba pati minyak zaitun keluaran Olive House dengan mendapatkan produk ini melalui Encik Razak. Setelah mengamalkan pemakanan produk pati minyak zaitun ini lebih kurang 2 minggu. Kesihatan bertambah baik, malah apabila membuat pemeriksaan untuk kali keduanya Alhamdulillah dengan izin dari Allah, doctor telah mengesahkan penyakit kanser usus yang di alami saya telah sembuh. Oleh itu saya akan terus mengamalkan minyak zaitun dan telah mengesyorkan kepada sahabat handai tentang keistimewaan dan kebaikan minyak zaitun kepada kesihatan tubuh badan
MARYANI BINTI CHE LONG, Johor
Untuk maklumat lanjut sila
SMS/WhatsApp ->>
Ustaz Zaki : 017-5750810
Boleh Like dan mesej kami di facebook : https://www.facebook.com/QuranicFoods
atau lawati kami di : www.QuranicFoods.com
.images

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!