Friday 28 November 2014

Testimoni resdung kronik vs Pati Minyak Zaitun Asli dan Sari Cuka Teen


Nama: Hisham Mustaza Bin Ibrahim
Umur: 39 tahun
Pekerjaan: Guru
Alamat: Cheras, Kuala Lumpur

Saya menghadapi masalah resdung yang kronik.  Setiap kali terdedah kpd habuk, pasti saya mengalami alahan gatal2 di bahagian mata, hidung dan muka. Saya akan mengalami bersin sepanjang hari. Hidung terutama sebelah kiri tersumbat dan sukar bernafas. Cecair keluar dari hidung tanpa henti beserta bersin. Keadaan ini amat menyeksakan. Semakin lama semakin teruk sehinggakan perubahan cuaca juga boleh menyebabkan alahan yang teruk.

Saya dan keluarga telah mengamalkan PMZ, OLIVIE & SCT setelah disyorkan oleh emak mertua saya yg bertujuan untuk menjaga kesihatan secara umum. Apa yg mengejutkan, dalam tempoh beberapa minggu saya mendapati tidak lagi mengalami bersin walaupun terdedah kepada habuk terutama sekali semasa isteri menyapu sampah.

Masalah resdung saya juga bertambah baik dan tidak lagi mengalami bersin sepanjang hari seperti dahulu. Kini saya dapat menikmati hidup dengan lebih tenang dan aman, Alhamdulillah. Kami sekeluarga akan terus mengamalkan produk olive house demi menjamin kehidupan yang lebih sempurna termasuk bayi kami yg baru berusia setahun setengah, Insyaa Allah.

More https://www.facebook.com/QuranicFoods
Web www.QuranicFoods.com
Blog www.oliveasli.blogspot.com
Sms.whatsapp 0175750810 [us Zaki]

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!