Thursday 2 July 2015

Minyak Zaitun Asli Soalan Dari Pelanggan (Masalah Batuk Kerap Keluar Darah)

Soalan Dari Pelanggan (Masalah Batuk Kerap Keluar Darah):

Assalamualaikum doktor. Saya hendak bagitahu, hari jumaat lepas, saya batuk keluar darah dalam kuantiti 70 ml dan semalam 100ml. Saya berdarah sehingga tidak boleh hendak bercakap. Bagaimanakah rawatannya? Doktor ada kata Cystic Broachiectasis with previous asorgilloma infection previous atypical mycobaclenim infection. Batuk berdarah dan keluar lendir. Saya telah mengamalkan pati Olivie Plus 30x dalam 3 botol sudah. Terakhir keluar darah pada bulan Disember tetapi selepas minum MZ Olivie Plus 30x ini, kerap pula keluar darahnya. Adakah patut saya teruskan amal atau berhenti amalkan MZ Olivie Pls 30x? Sekarang, saya masih berada di wad General Hospital. Mohon pencerahan doktor.

Jawapan Dari Dr. Hafizah:

Wa’alaikumsalam. Cystic bronchiectasis with previous aspergilloma and mycobacterium infection. Keadaan ini menunjukkan yang paru-paru telah mengalami kecederaan yang agak teruk, maka apabila kita menyebut tentang proses penyembuhan, ianya mestilah melibatkan proses pembuangan sel rosak, seterusnya penggantian atau pembaikan dengan sel baru. Pada peringkat awal, menurut pengalaman saya, rawatan secara alami akan mengeluarkan sel-sel mati dalam bentuk kahak atau darah. Proses ini sebaiknya jangan diganggu dengan sebarang dadah yang merencat homeostasis kerana sekiranya ianya diganggu, maka prosesnya akan menjadi lebih panjang. Saya nasihatkan teruskan amalkan Olivie Plus 30x dan elok ditambah dengan meminum air halia dan juga banyakkan pengambilan bawang putih dalam makanan harian. Jangan lupa, berbekam untuk membantu tubuh mencapai keseimbangan dengan lebih cepat. Wallahu A'lam.

Sumber: Olive House Medic & Business.

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!