Tuesday 30 June 2015

Sakit jantung dan puncanya atasi dengan Minyak Zaitun Asli dan Cuka Buah Teen

AMARAN !

"1 Daripada 6 KEMATIAN Di Malaysia Berpunca Daripada Penyakit Jantung"

Majoriti Rakyat Malaysia berisiko tinggi untuk mendapat serangan Sakit Jantung. Ambil tindakan segera jika anda ingin bebas dari serangan mengejut Sakit Jantung.

Apakah punca sakit jantung

Gaya hidup tidak aktifTahap kolesterol tinggiGaya ambilan makanan tidak sihat dan kegemukanTekanan darah tinggiSakit buah pinggangKencing manis (Diabetes)

Penyakit jantung koroner merupakan paling tinggi dihidapi berlaku apabila pembuluh arteri tersumbat sekaligus melambatkan penyaluran oksigen dan nutrisi ke jantung.

Anda pasti tidak mahu perkara ini terjadi pada anda atau pun keluarga anda.

Anda perlu mencegah atau pun merawat penyakit-penyakit yang menyebabkan serangan jantung ini. Atau jika anda tidak bertindak sekarang, PASANGAN anda, IBUBAPA anda atau pun ANAK-ANAKanda akan meninggalkan anda.

Jangan sampi ianya sudah menjadi kronik baru anda nak bertindak. Pada masa tu mungkin sudah terlambat.

Anda perlu memulakan langkah pertama sekarang demi menjaga kesihatan anda dan keluarga anda dan saya akan bantu anda bagaimana nak mencegah atau pun merawat penyakit-penyakit tersebut.

Satu penganiayaan pada diri sendiri jika anda mampu tapi tak buat sesuatu untuk maintain kesihatan anda mau pun keluarga anda… Fikirkan!

AMARAN: Anda dilarang untuk menggunakan produk ini sekiranya kesihatan anda dan keluarga anda bukan keutamaan anda.
 
Sahabat,

Saya faham masalah anda kerana ibu saya (Puan Norhayati, 51) juga pengidap kencing manis (Diabetes). Sebelum ini beliau selalu mengeluh kerana keletihan melakukan kerja rutin seharian.

Ibu saya mempunyai sebuah warung di Palong Timur, Segamat. Rutin beliau bermula seawal jam 5 pagi hingga lewat petang, kadang-kadang sampai ke malam.

Kemudian adik saya menyarankan beliau mengamalkan Olive Oil dari Olive House. Alhamdulillah kesihatan beliau bertambah baik dan sentiasa ceria hingga ke malam. Beliau telah mengamalkan produk ini lebih setahun hingga sekarang. Tapi yang ‘best’ nya beliau tidak perlu lagi risau akan penyakit kencing manisnya itu kerana penyakit itu langsung tidak memberikan kesan padanya.

Jadi saya mengambil inisiatif untuk kongsikan dengan anda supaya anda dan keluarga anda dapat mngecapi kehidupan yang lebih sihat. Jom ikuti perkongsian saya ini sampai habis... INSYAALLAH berbaloi...

Diriwayatkan oleh Imam Bukhari di dalam shahihnya, dari shahabat Abu Hurairah  bahwasanya Nabi  bersabda,

مَا أَنْزَلَ اللهُ دَاءً إِلَّا أَنْزَلَ لَهُ شَفَاءً

“Tidaklah Allah turunkan penyakit kecuali Allah turunkan pula ubatnya”

Dari riwayat Imam Muslim dari Jabir bin Abdillah  dia berkata bahwa Nabi  bersabda,

لِكُلِّ دَاءٍ دَوَاءٌ، فَإِذَا أَصَابَ الدَّوَاءُ الدَّاءَ، بَرَأَ بِإِذْنِ اللهِ عَزَّ وَجَلَّ

“Setiap penyakit pasti memiliki ubat. Bila sebuah ubat sesuai dengan penyakitnya maka dia akan sembuh dengan seizin Allah Subhanahu wa Ta’ala.” (HR. Muslim)

Saya nak kongsikan dengan anda satu produk makanan dari Quranic Food yang akan menyelesaikan masalah yang anda hadapi sekarang (Dengan izin Allah).

Selain dapat merawat dan mencegah penyakit ianya juga mendatangkan pahala kerana mengamalkan makanan sunnah. Wah... senangnye nak dapat pahala kan...

Rasai keajaiban salah satu Quranic Food. Ianya menakjubkan dan sangat berbaloi-baloi...

PERHATIAN: Produk Ini Bebas Dari Bahan Merbahaya Dan Tiada Langsung Kesan Sampingan.

“Pada mula-mula mengamalkan pati minyak zaitun, timbul ruam-ruam kecil, namun saya tetap meneruskannya kerana saya dimaklumi bahawa ini tanda penyembuhan bukannya kesan sampingan. Alhamdulillah, sekarang penyakit yang saya alami ini sudah tidak ada, bahkan saya boleh memakan pelbagai makanan yang saya anggap sangat bermasalah pada saya sebelum ini. Saya tak perlu berpantang lagi, bahkan kulit saya menjadi lembab dan tubuh saya makin bertenaga”

Norainna Binti Azmi

Tanpa Melengahkan Masa Lagi Saya Memperkenalkan Minyak Ajaib Dari Quranic Food.

Minyak yang Hebat lagi Berkat yang dapat membantu merawat dan mencegah Sakit Jantung.

OLIVE HOUSE

“Semenjak saya mengamalkan pati minyak zaitun dari Olive House, kulit saya tidak lagi kering dan gatal seperti dulu, masalah tumit pecah yang dialami semakin pulih dan menjadi licin setelah hampir sebulan mengamalkannya. Masalah darah tinggi dan kencing manis telah hilang, dan Alhamdulillah pati minyak zaitun dan sari cuka teen juga menjadi amalan semua ahli keluarga saya.”

ZANARIAH BINTI MOHD ARIFIN  / 01398973**

“Saya adalah seorang tukang rumah dan telah mengidap kencing manis selama 5 tahun. Saya telah mengambil dan mengamalkan suntikan selama 2 tahun, di mana boleh dikatakan pantang tertinggal jarum akan menyebabkan tidak boleh bekerja kerana keletihan. Setelah mencuba sinergi Extra Virgin Olive Oil dan Fig Vinegar selama 5 hari, Alhamdulillah saya terus boleh meninggalkan suntikan dan kesihatan semakin bertambah baik.”

Sekarang Mari Kita Kenal Dengan Lebih Dekat Lagi Minyak Ajaib Dari OLIVE HOUSE

1. Extra Virgin Olive Oil

Olive Oil Membantu Organ Dan Sistem Tubuh

Sistem pembuluh Darah (Cardiovascular System)Organ/Sistem jantung bercelaru (Heart Disorder)Sistem Pernafasan (Respiratory System)Sistem imunisasiMenghalang pembetukan tumorMengurangkan kesakitan kanserMenghalang pembentukan kanser

2. Fig Vinegar (Sari Cuka Teen)

Apakah Kelebihan Fig Vinegar (Sari Cuka Teen)

Berfungsi sebagai stimulasi semulajadi untuk ketahanan badanMembantu mengeluarkan toksik di dalam badanMembantu mengembalikan keremajaan badanMembantu meningkatkan sistem imun yang sihatMembantu mengekalkan kulit yang sihatMembantu mengawal berat badanMenyembuhkan radang kulit

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!