Monday 2 June 2014

Membesarkan payudara (buah dada) secara semulajadi



Image result for rahsia keluarga

Payudara adalah anugerah tuhan pada kaum wanita. Payudara juga adalah simbol kewanitaan dan juga kesuburan. Hubungan seksual juga akan lebih memuaskan kerana anda lebih seronok, puas dan bangga dengan bentuk tubuh yang anggun dan menarik. Tidak salah berusaha mencantikkan lagi tubuh anda dengan membesarkan lagi saiz payudara secara semulajadi seperti kaedah urutan umpamanya.

Buah dada yang besar dan mantap sememangnya adalah aset terpenting bagi seseorang wanita. Tidak hairanlah buah dada atau payudara yang mantap, pejal, dan bersaiz besar sememangnya menjadi idaman ramai wanita hari ini. Ramai kalangan wanita hari ini masih mencari-cari cara yang paling baik, selamat dan berkesan untuk membesarkan lagi saiz payudara mereka.
Sesetengah wanita memiliki hormon semulajadi yang bagus dan payudara mereka memang semulajadi besar dan montok sejak usia akil baligh. Pun begitu, bukan semua wanita yang bertuah dengan memiliki payudara atau buah dada yang memuaskan hati mereka. Jesteru itu, tak hairanlah macam-macam cara sanggup dibuat kaum waita untuk mendapatkan buah dada yang lebih besar dan mantap. Bahkan ada segelintir wanita yang sanggup menjalani pembedahan yang mahal dan berisiko demi mendapatkan buah dada yang lebih besar.

Jika anda tidak memiliki saiz payudara yang memuaskan, janganlah anda berputus asa tanpa berusaha untuk mencantikkan diri anda. Tapi usaha itu perlulah mengikut kaedah atau cara yang selamat. Membesarkan payudara adalah suatu perkara yang perlu untuk mana-mana wanita untuk menjadi lebih cantik, menarik dan anggun.

Rawatan dengan MinyakZaitun

Tips agar payudara kekal mantap:

1. Gunakan bra atau coli yang bersesesuaian agar bentuk payudara anda kekal mantap. Kalau boleh carilah coli jenis push-up bra.
2. Bersihkan secara rutin kawasan sekitar puting dengan kapas yang dibasahi air suam.
3. Sentiasa amalkan urutan pada payudara dengan Minyak Zaitun paling bagus adalah Extra Virgin Olive Oil (EVOO) .
4. Rajinlah melakukan senaman ringan yang memberi fokus pada memperkuat otot sokongan buah dada.
5. Amalkan makan herba kampung yang baik seperti kacip fatimah, manjakani dan lain-lain.
6. Jaga kesihatan keseluruhan, jaga berat badan yang seimbang, jangan merokok, minum dan jauhi bahan-bahan toksin yang menyebabkan ketidakseimbangan hormon.

Memiliki payudara yang mantap dan cantik akan membuat anda lebih berketerampilan dan juga berkeyakinan pada diri sendiri. Anda akan merasa yakin dan selesa untuk menggayakan pakaian malam yang sensasi dan hangat untuk suami anda.

Pada zaman moden hari ini sudah banyak teknik yang terbukti selamat dan berkesan membesarkan buah dada anda secara semulajadi tanpa pembedahan yang menyakitkan dan biasanya agak mahal kosnya. Jadi pilihlah kaedah yang betul dan berkesan. Krim FC adalah antara krim payudara terbaik di pasaran hari ini.

Apa itu EVOO atau Pati Minyak Zaitun Asli ? Ia adalah pati asli minyak zaitun perahan pertama. Extra virgin olive oil adalah minyak zaitun berkualiti terbaik atau grade A. Minyak ini diproses secara alami, tanpa bahan kimia.. Aroma dan citarasanya istimewa, dengan kadar keasidan kurang dari 0.8%.

EVOO  boleh digunakan sebagai salah satu kaedah urutan untuk membesarkan saiz payudara. Sehingga kini, EVOO atau Pati Minyak Zaitun Asli telah menjadi produk terhangat di pasaran dengan pelbagai testimoni menakjubkan dengan pelbagai kegunaan luaran serta dalaman. Jadi anda juga patut gunakan EVOO atau Pati Minyak Zaitun Asli ini untuk melakukan urutan secara semulajadi yang mampu membesarkan payudara anda.

Tinggalkan kaedah lama yang mahal dan rumit. Jika dahulu pasti ramai wanita yang sanggup melakukan apa saja, termasuklah menjalani pembedahan memasukkan silikon yang berisiko dan memerlukan kos pembiayaan yang mahal untuk membesarkan buah dadanya. Ada juga pam payudara yang pelik dan mahal pula harganya. Lupakan itu semua kerana anda mampu membesarkan payudara secara semulajadi dan selamat.

Jika sememangnya anda ingin membesarkan payudara anda dengan cara yang selamat dan cepat, anda sekarang berada di laman yang betul, yang menyediakan informasi tepat bagaimana untuk mendapatkan formula yang terbaik dan paling selamat dan berkesan untuk membesarkan buah dada secara semulajadi, iaitu tanpa pengambilan ubatan hormon merbahaya dan tanpa pembedahan yang biasanya mahal kosnya dan berisiko pula terhadap kesihatan.

Anda juga sememangnya tidak perlu menggunakan alatan pelik seperti pam penyedut yang diragui keberkesanannya kerana boleh menjejaskan bentuk semulajadi atau menyebabkan pembesaran tak sekata buah dada anda.

Cara untuk membesarkan payudara dengan kaedah yang kami syorkan adalah jauh lebih mudah dan selamat kerana hanya dengan kaedah urutan tangan anda sendiri, anda mampu membesarkan payudara secara semulajadi dan hasilnya memang menakjubkan.

Produk ini memang terbukti berkesan akan membesarkan payudara secara semulajadi tanpa ubat yang mengandungi hormon merbahaya dan juga tanpa pembedahan yang rumit dan mahal pula harganya.

Untuk kaum Adam, ia akan menjadi suatu hadiah yang terbaik untuk pasangan anda. Ia juga boleh di gunakan untuk membesarkan saiz senjata lelaki!

Teknik urutan (http://oliveasli.blogspot.com/p/teknik-urutan.html)

1 botol RM44.90
1 Dozen 12 botol 
** 1 Kotak 12 botol FREE POS

Semenanjung
Untuk maklumat lanjut sila SMS/WhatsApp:
Quranic Foods 0175750810

Boleh Like dan mesej kami di facebook : https://www.facebook.com/QuranicFoods

2 comments:

  1. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by a blog administrator.

    ReplyDelete

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!