Monday 2 June 2014

TESTIMONI TYROID PATI MINYAK ZAITUN ASLI OLIVE HOUSE

TESTIMONI PENGGUNA PRODUK OHR.

NAMA PESAKIT:
Sopiah Binti Hassan.

KETERANGAN PESAKIT:
Doktor telah mengesahkan saya telah menghidapi tyroid pada paras 0.92, iaitu tahap kritikal, lebih kurang 2 tahun saya menderita sakit ini sehinggalah saya mengamalkan minuman pati minyak zaitun keluaran syarikat Olive House, saya hanya makan ubat yang di sarankan oleh doktor sehari 9 biji, kesan ubat itu,saya mengalami masalah keguguran rambut yang agak teruk.

Selepas di perkenalkan minyak zaitun oleh Ustazah Sham, botol yang pertama tiada kesan penyembuhan tetapi sebaik sahaja masuk botol yang ketiga. Alhamdulillah baru terbukti, kesannya kadar degupan jantung yang kencang menjadi normal, masalah penat juga sudah sembuh.

Doktor juga telah mengesahkan saya bebas kolestrol. Penyakit kanser tyroid 0.92 sembuh sehingga 0.01 dengan izin Allah. Jika dahulu kadar penggunaan minyak zaitun 1 sudu 3 jam, tetapi kini hanya mengamalkan 2 sudu pagi dan malam.

Insyaallah saya akan terus mengamalkannya selagi mampu serta turut berkongsi kebaikan produk minyak zaitun kepada kawan-kawan dan ahli keluarga.

Sumber: FB Penyelaras Agen.

Harga runcit rm39.90 pos rm6.10 semenanjung.
Borong RM408 sedozen *free pos semenanjung.
Sms.whatsapp 0175750810
Like www.facebook.com/QuranicFoods
Web www.QuranicFoods.com
^_^

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!