Friday 13 June 2014

Pati Minyak Zaitun Asli ; Testimoni berkaitan ketulan di payudara

[10:28AM, 14/06/2014] noor aziah: 
alhamdulillah berkat MZ - ketulan payu dada sebesar guli krn tersumbat susu dalam smlm telah hilang setelah sapu n mkn minyak zaitun.
Begini ceritanya: Aku tawakal sebelum tiduq sapu minyak zaitun aku urut dan aku baca doa, ya allah engkau maha menyembuhkan segalanya, berkatilah usaha aku ini dgn berkat minyak/buah yg kau jadikan ini. sembuhlah ia moga kau bukalah salur susu yg tersumbat ini dapat mengalir dgn baik sempurna.

 Selepas itu, aku bangun pukul 5pg aku rasa susu belah kanan ni banyak dan ketulan masih ada. aku sapu lagi dan baca doa lg. pastu aku bg anak aku hisap alhamdulillah anak hisap tak sakit dan lama2 ketulan pun hilang sbb air susu dah kuar. ya allah tuhan semesta alam cukup aku mengadu kat Dia, tuhan yg naha penywmbuh segalanya dan diberkati usaha itu. masyaallah

[10:30AM, 14/06/2014] noor aziah: Itu testimoni baru semlm berlaku, masih panas lg.
[10:33AM, 14/06/2014] noor aziah: Alhamdulillah sebab itula rasulullah berkata" berminyakla dgn zaitun krn ia dari pohon yg berkat" benarla kata2 rasulullah. Usaha, doa, yakin & tawakkal, insyallah Allah sembuhkan

Telah terbukti! Dengan kajian Makmal. Serta testimoni yg pelbagai..
Perkongsian dari Kajian Moden.. ia telahpun disebut di dalam al Quran.. sarjana dan saintis barat mengkajinya dengan teliti dan menamakannya SUPER FOODS dan FOODS AS MEDICINE.. kita amalkannya sebagai www.QuranicFoods.com makanan disebut didalam al Quran..juga makanan penghuni syurga..
ia dapat membantu Kesihatan tubuh dalam banyak aspek. TAPI PASTIKAN dapatkan yg 100% asli serta Organic.
more info Sms, Whatsapp 017 5750810
www.QuranicFood.com or www.facebook.com/QuranicFoods

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!