Thursday 5 June 2014

Testimoni Pati Minyak Zaitun KANSER USUS

NAMA PESAKIT: 

Jamna Binti Che Meh

KETERANGAN PESAKIT:

Penyakit saya mula di kesan pada bulan Jun 2013. Pada mulanya saya tidak boleh membuang air besar selama 10 hari. Saya ke hospital dan doktor x-ray serta scan dan dapati usus saya tersumbat. Saya dimasukkan ke hospital dan menjalani pembedahan. 

Ketika itu doktor belum mengenal pasti apa penyakit saya. Selepas sebulan dari tarikh pembedahan saya di maklumkan bahawa saya menghidapi kanser usus tahap 3. Saya tidak mengambil sebarang ubat hanya mengikuti ujian berkala di hospital HUSM. 

Kerana tidak tahan dengan sakit, anak saya memberikan saya supplement berasaskan buah dari produk sebuah syarikat. Keadaan saya agak baik tetapi usus masih tidak berfungsi dengan baik. Selepas itu abang ipar anak saya memperkenalkan pati minyak zaitun jenama Olive House.
Selepas dua minggu mengamalkan pati minyak zaitun ini Alhamdulillah saya rasakan semakin sihat dan bertenaga. Selera makan semakin baik. Keadaan mata saya yang rabun akibat kanser ini juga sudah semakin pulih dan lebih terang. 

Paling penting setiap hari saya akan membuang air besar setiap pagi tanpa gagal. Insyaallah saya akan terus mengamalkan makanan Sunnah Nabi ini secara berterusan.

Telah terbukti! Dengan kajian Makmal. Serta testimoni yg pelbagai..

Perkongsian dari Kajian Moden.. ia telahpun disebut di dalam al Quran.. sarjana dan saintis barat mengkajinya dengan teliti dan menamakannya SUPER FOODS dan FOODS AS MEDICINE.. kita amalkannya sebagai www.QuranicFoods.com makanan disebut didalam al Quran..juga makanan penghuni syurga..

Olive Oil Asli dapat membantu Kesihatan tubuh dalam banyak aspek. TAPI PASTIKAN dapatkan yg UNFILTERED dan DIMAKAN SECARA TERUS tidak dimasak..

more info Sms, Whatsapp 017 5750810
www.QuranicFood.com or

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!