Tuesday 2 June 2015

Minyak Zaitun vs Kencing Masnis mmol/1

MASALAH KESIHATAN YANG DIALAMI   :
     Kencing manis yang kronik tahap 18 mmol/1

NAMA PENGGUNA :   Azimah Bt Mohamed Azim

NO IC   :  630908 07 59**

NO TEL.  :   01946242**

ALAMAT :  No 2 Lorong Tanjung 6,Taman Bertam Indah 13200 K.Batas P.Pinang.

PEKERJAAN  :  Surirumah

MASALAH KESIHATAN YANG DIALAMI   :
     Kencing manis yang kronik tahap 18 mmol/1
      Penglihatan kabur.
      Tulang retak di kaki

SEJAK BILA  :  Tahun 2013

CARA AMALAN PRODUK: 
    Pati Minyak Zaitun 2 sehari - malam 1 sudu sebelum tidur
    Pagi 1 sudu sebelum sarapan.
     Cuka buah teen 1 sudu + 1gelas air slps makan.

KESAN PENGAMALAN  :
       Sebelum mengamalkan produk ini tahap kencing manis saya 18mml/1,memang tinggi sehingga setiap malam kena cucuk insulin.
       Selepas saya mengamalkan kedua2 produk ini,kencing manis saya turun ke tahap 8 mmol/1 dan tak payah lagi dicucuk insulin.
       Bagi jari yang retak juga dah hampir sembuh dan mata yang selama ini kabur ,bila baca AlQuran pun semakin jelas dan menjahit pun dah tak payah pakai cermin mata,saya jga disarankan mengambil olivie 30 untuk mengekalkan tahap kesihatan.

HARAPAN DAN NASIHAT DARI PENGGUNA  :
      Saya mahu terus istiqomah makan minyak zaitun dan cuka teen keluaran Olive House kerana ia membantu meringankan bebanan kesihatan yang saya tanggung selama ini.
      Saya amat berharap agar kedua2 produk diperkenalkan lagi secara meluas kerana sekarang terlalu ramai insan diluar sana yang mengidap penyakit kronik seperti saya.

Whatsapp 0175750810
www.fb.com/QuranicFoods

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!