Tuesday 18 August 2015

Minyak Zaitun Turki atau olivie30 mana perlu amal

Soalan Dari Pelanggan (Kenapakah Perlu Amal Minyak Zaitun Turki+Morocco?):

Assalamualaikum doktor. Saya ingin bertanya persoalan berkaitan pati Minyak Zaitun keluaran Olive House ini. Kenapakah saya perlu mengamalkan kedua-dua pati Minyak Zaitun keluaran Olive House ini iaitu PMZ Turki dan PMZ Morocco(Olivie Plus 30x)? Bolehkah saya hanya mengamalkan salah satu sahaja? Bolehkah doktor memberikan pencerahan agar saya dapat menyakinkan ahli keluarga saya untuk mengamalkan kedua-dua pati Minyak Zaitun ini?

Jawapan Dari Dr. Hafizah:

Wa’alaikumsalam. Bagi saya pati minyak zaitun Turki adalah yang terbaik diamalkan oleh semua orang dan sekiranya mempunyai masalah kesihatan, eloklah diamalkan kedua-duanya sekali(PMZ + Olivie Plus 30x). Hidup di akhir zaman yang dicemari dengan pelbagai agen penyakit, amatlah penting bagi kita merealisasikan pemakanan al-Quran sepenuhnya demi menjaga tubuh badan yang Allah pinjamkan kepada kita sebagai amanah. Hidup sihat adalah tuntutan Islam.

Sumber: Olive House Medic & Business.

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!