Wednesday 17 December 2014

Masalah kelamin dan minyak zaitun

Soalan Dari Pelanggan (Masalah Penyakit Kelamin+Mandul)

Assalammu'alaikum doktor. Berkaitan masalah penyakit Gonorrhea & Chlamydia yang disebabkan bakteria itu, bagaimanakah rawatannya dengan MZ/SCT? Jika berlarutan, adakah ia boleh menyebabkan kemandulan? Dan bagaimana rawatan untuk kemandulan? Adakah MZ/SCT juga dapat membantu?

Jawapan Dari Dr. Hafizah:

Wa’alaikumsalam. Gonorrhea dan Chlamydia adalah jenis penyakit kelamin. Kami kelaskan dalam STI (sexually transmitted infection), biasanya disebabkan amalan sel yang tidak sihat oleh individu atau pasangan seperti bertukar-tukar pasangan dan sebagainya.

Rawatannya adalah bertaubat sekiranya ada melakukan dosa dengan taubat nasuha dan pohon kesembuhan dari Allah. Berbekamlah 2 minggu sekali dan amalkan pemakanan dalam al-Quran yang halal dan thoyyibah. Habbatussauda juga boleh diminum dan disapu. Wallahua'lam.

Jawapan Dari Dr. Salman:

Wa’alaikumsalam. Gonorrhea dan Chlamydia merupakan penyakit berjangkit seksual (Sexual transmitted disease) yang berjangkit melalui pasangan seks. Ianya berkait rapat dengan kemandulan kerana proses penyembuhan menyebabkan radang di bahagian peranakan (pelvic inflammatory disease). Rawatan paling utama ialah pencegahan iaitu mengelakkan seks bebas ataupun elakkan dari mengahwini mereka yang telah dijangkiti mana-mana penyakit di atas. Rawatan di peringkat hospital ialah antibiotic bagi membunuh kuman yang berkaitan. Quranic Food yang bersifat anti-microbial mampu mengawal pembiakan bakteria serta memperbaiki sistem pertahanan badan secara umum.

Sumber: Olive House Medic & Business.

More https://www.facebook.com/QuranicFoods
Web www.QuranicFoods.com
Blog www.oliveasli.blogspot.com
Sms.whatsapp 0175750810 [us Zaki]

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!