Monday 22 December 2014

Quranic Foods : Soalan Dari Pelanggan (Masalah Kemerosotan Saraf Otak)

Soalan Dari Pelanggan (Masalah Kemerosotan Saraf Otak)

Assalammu'alaikum doktor. Sahabat saya disahkan menghidapi spinalcerebellar ataxia (SCA). Penyakit ini adalah penyakit yang mengalami kemerosoton fungsi saraf di mana terdapat saraf yang mati pada otak. Ia akan menyerang saraf-saraf yang lain & menyebabkan organ-organ akan tidak berfungsi sedikit demi sedikit. Sekarang telah tamat belajar & sedang berikhtiar menjalani rawatan terapi dari doktor pakar serta darul syifa' untuk penyakitnya. Apakah kaedah perawatannya dengan Quranic Food? Akupuntur dan bekam bagaimana pula?

Jawapan Dari Dr. Salman:

Wa’alaikumsalam. Ataxia (ketidakseimbangan) berpunca dari apa-apa sahaja penyakit yang melibatkan cerebellum iaitu pangkal otak yang mengawal keseimbangan tubuh secara umum. Ianya mungkin disebabkan ketumbuhan, nanah atau strok yang melibatkan bahagian tersebut. Sila rujuk pakar neurologi (otak dan saraf). Teruskan pengambilan Quranic Food bagi mengurangkan radang serta bengkak edema di bahagian pangkal otak tersebut.

Jawapan Dari Dr. Hafizah:

Wa’alaikumsalam. Spinalcerebellar ataxia: penyakit kemerosotan progresif sistem saraf dan penyebab tidak diketahui dan rawatannya tiada yang berkesan. Namun, sebagai seorang Islam, kita wajib percaya ada rawatan untuk setiap penyakit. Saya cadangkan bekam seminggu sekali pada point-point berlainan. Quranic Food mestilah dijadikan amalan harian seperti biasa. Makan kunyit sebagai ulam atau boleh direbus airnya untuk diminum 2 kali sehari. Pegaga juga herba yang bagus unttk otak. Kacang walnut juga bagus. Yang penting, elakkan bahan kimia sintetik dalam kegunaan seharian atau makanan. Gula putih dan gandum harus dihentikan serta merta. Semoga tabah dan berjaya berjuang dengan penyakit ini. Wallahua'lam.

Sumber: Olive House Medic & Business.

More info  https://www.facebook.com/QuranicFoods
Web www.QuranicFoods.com
Blog www.oliveasli.blogspot.com
Sms.whatsapp 0175750810 [us Zaki]

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!