Thursday 5 November 2015

Minyak Zaitun Olive House : Teatimoni Masalah Senggugut dan Keputihan

Testimoni Senggugut n keputihan
Assalamualaikum Ustazah....
nama saya siti noraini che Omar...
umur 29taun...
alamat: 12* kg datuk 13200kepala Batas pulau pinang.
Saya amatlah berterima kasih kepada Mak saya anak didik Ustazah sham....semenjak saya berumur 13 taun saya senggugut amat teruk sehigga beguiling....tapi selepas 9bulan amal extra virgin olive oil saya kini x perlu risau lagi.....alhamdulillah semakin sembuh penyakit saya..kini ketulan darah sudah banyak kurag keputihan pun tiada lg....skrg saya Dan suami amalkan setiap hari 2sd pg 2sd mlm.....
p/s:saya amatlah berpuas hati Dan menyeru rakan2 Di luar sana supaya cubalah produk ini baik utk kshatan badan....SAYA MESTI PILIH....terima kasih ustazah

www.OliveAsli.blogspot.com
Facebook.com/QuranicFoods
WhatsApp 0175750810

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!