Thursday 5 November 2015

Testimoni Olivie30x dengan Masalah Stroke

NAMA PENGGUNA :  Rosnani bt Ahmad

NO KP : 660107 02 5878

NO TEL : 013424482*

ALAMAT : 7 Gerai MDBB Serdang 09800 Serdang Kedah

PEKERJAAN : Berniaga

MASALAH KESIHATAN YANG DIALAMI :
🔴Stroke.  2 bln yang lalu,saya menjadi lembik sebelah badan (Stroke) .Saya diperkenalkan minyak zaitun dari Morocco iaitu Olivie Plus 30x .

SEJAK BILA : 2 bln yg lalu

BAGAIMANA MENGENALI PRODUK OLIVE HOUSE :

Melalui Puan Sharina Serdang

CARA AMALAN PRODUK:
  ✅1 Penutup botol olivie sblm tidur.

KESAN PENGAMALAN: 
   Sebelum ini saya mengamalkan olivie 1 sudu sehari,tetapi rasa kurang selesa kerana terpaksa menyusahkan org kerana tiada kekuatan utk memegang sudu.
       Saya bertekad utk lakukan sendiri iaitu dgn menggunakan penutup botol itu sendiri yg mna ianya bersamaan lbh kurang 2 sudu olivie.Slps seminggu mengamal olivie plus dan slps buat rawatan bekam,akp dan reflexsologi di pusat rawatan Puan Sharina kaki saya dah blh bergerak.
       Saya teruskan minum dgn sukatan 1 penutup masa perut kosong ,Alhamdulillah sekarang saya dah blh berdiri dan berjalan malah dah blh jadi cashier kedai makan saya.

HARAPAN DAN NASIHAT DARI PENGGUNA:

     👍🏼Saya amat bersyukur atas kesembuhan yang Allah Taala berikan dengan menemukan penawar yang terbaik iaitu makanan sunnah,saya akan terus istiqomah dengan produk OLIVE HOUSE ini.

www.QuranicFoods.com
www.OliveAsli.blogspot.com
WhatsApp 0175750810

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!