Wednesday 30 May 2018

Kanser Prostat Stage 4 - Olive House Quranic Foods

PROSTATE CANCER STAGE 4

Nama : Awang Hj Ramli B. Hj. Hashim
Umur : 62 tahun
Alamat : Brunei

12/10/2016 : di diagnos prostate cancer stage 4 oleh Doktor Pakar Urologi Hospital RIPAS dengan bacaan PSA *123.5 ng/mL*.
Mengalami kesukaran untuk buang air kencing selepas menjalani pembedahan katarak mata.
Juga memakai kantong kencing selepas beliau membuat ujian biopsi dan endoskopi.
Sebelum kejadian ini tuan Awang Hj.Ramli adalah seorg yg aktif dlm kehidupan sehariannya.

Sejak dari itu, Awg Hj Ramli terpaksa menghadkan pergerakkan nya yg juga telah menjejaskan moral beliau disebabkan terikat dengan kantong kencing dan mengalami kesakitan. Kencing juga sering mengandungi darah dan ada masanya mengeluarkan bau.
Doktor Pakar Urologi RIPAS tidak menggalakkannya untuk membuat sebarang pembedahan atau kimoterapi memandangkan faktor umur dan faktor penyakit lain yg dihidapi iaitu diabetis dan darah tinggi. Sebaliknya beliau diberikan ubat-ubatan kanser prostat dan suntikan hormon, agar ianya tidak merebak ke bahagian lain anggota dalaman beliau.

24/10/2016 : Diperkenalkan dengan produk OLIVE HOUSE dan mula mengamalkan OLIVIE 30x, JUS DELIMA, CUKA TEEN, EXTRA VIRGIN OLIVE OIL, MADU GUNUNG DAN TEH HERBA DAUN ZAITUN, sebagai ikhtiar kesembuhan disamping ubat-ubatan doktor.

Kesemua produk OH diamalkan secara aturan yg tetap,dan diselang-selikan dengan semua ubat-ubatan kanser prostat dari Hospital RIPAS. Di samping itu juga, beliau kerap membuat urutan refleksologi dari OLIVE HOUSE kerana sering mengalami sakit sendi pada seluruh badan.

20/12/2016 : Selepas dua bulan pengamalan produk OLIVE HOUSE,  Awg Hj Ramli menampakkan perubahan yang menakjubkan, dari segi fisikal mahupun moral. Keyakinan, motivasi dan semangat kental beliau telah membuahkan hasil berita  gembira apabila Doktor Pakar Urologi memaklumkan bahawa kadar PSA beliau menurun ke tahap *5.19 ng/mL.*
Bacaan gula dalam darah juga ditahap yang baik dan terkawal.
Paling mengharukan, beliau telah bebas dari memakai kantong kencing dan mulai pulih bertenaga dalam menjalankan rutin seharian seperti sebelumnya.

20/3/2017 : Alhamdulillah dengan izin Allah SWT, keputusan kadar PSA Awg Haji Ramli telah menurun ke tahap *0.66 ng/mL* serta disahkan *bebas* Kanser Prostat oleh Doktor Pakar Urologi Hospital RIPAS.

30/5/2017 : Keputusan terkini ujian darah beliau dari Hospital RIPAS mendapati bahawa *tidak ada* didapati sebarang barah atau sebarang ketumbuhan yang merebak ke bahagian anggota dalaman yang lain. Alhamdulillah....

Sehingga kini, Awg Haji Ramli masih meneruskan pengamalan produk OLIVE HOUSE serta membuat urutan refleksologi di OLIVE HOUSE. Secara keseluruhannya, Awg Hj Ramli telah bebas kanser prostat dalam jangkamasa kurang dari 6 bulan berpandukan dari keputusan PSA beliau dan hasil pantauan dari Doktor Pakar Urologi serta berkat usaha dengan OLIVE HOUSE.
Syukur Alhamdulillah Ya ALLAH...
.
Salam...
Tempahan/Cod untuk dapatkan produk OLIVE HOUSE
014 2448 999
www.wasap.my/60175750810
cod percuma ALOR SETAR.
.
boleh juga terus ke PUSAT JUALAN OLIVE HOUSE ALOR SETAR - TESCO STARGATE.
*Terapi Bekam Sunnah dan Rawatan Resdung Gurah
Set Temujanji :
Lelaki   : 0135983088
Wanita : 0175424710
.
Blog Info Kesihatan
www.oliveasli.blogspot.com
Page Info Kesihatan QuranicFoods
www.facebook.com/QuranicFoods
Page Terapi Bekam & Gurah Resdung
www.facebook.com/BekamAlorSetar
.
Pengeposan ke Seluruh Malaysia

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!