Monday 21 May 2018

OpU bismillah ad dhuha Ceo Olive House

Sedikit Perkongsian dari Ceo Olive House, Ustaz Aidil Azwal semasa temuramah beliau di rancangan BISMILLAH ADDUHA tempoh hari:

1) Satu sudu kecil OPU bersamaan khasiat sebanyak 10 liter Minyak Zaitun Asli yang biasa. Kalori untuk satu sudu kecil tapi khasiat sama untuk 10 liter.

.

2) Rasa yang menarik dan tekstur seperti caviar. Bagi yang agak kurang selesa dengan rasa Minyak Zaitun, OPU ini terbaik. Kalau tak selesa juga, satu hadis daif sebut kata jin tak suka zaitun hahaha. Bergurau ja.

.

3) Teknologi para Saintis dari France dan Morocco menggabungkan buah, dahan dan daun dari Pohon Zaitun ke dalam bentuk Black Pearl (mutiara hitam). Proses melalui teknologi dari Jepun mengekalkan cold press hasilnya khasiat tinggi tidak tergugat. Teknologi lain belum ditemukan untuk menghasilkan produk ini.

.

Pengamalan melalui kapsul softgel hilang banyak manfaat kerana proses kapsul akan melalui proses pemanasan dan juga tidak bercampur dengan air liur pemakan kerana kapsul pecah di perut. Perawatan dan diet terbaik melalui sentuhan lidah manusia.

Teringat kembali ucapan Prof Dr Mohamed Faid apabila beliau kata: Kenapa Allah kata Pohon Zaitun berkat tidak buah zaitun? Ini kerana, keseluruhan pokok terbukti secara saintifik membawa khasiat hebat.

Olive House membawa produk Natural & Organik dan terbukti secara Saintifik dan dibicarakan oleh agama Samawi. Mereka Memastikan pemprosesan tidak berlaku pemalsuan dan campuran palsu.

.

Khasiat? Bahasa Dr Faid: Minyak Zaitun umpama tulang belakang bagi manusia untuk soal kesihatan. Analogi saya: Minyak Zaitun asli yang masuk ke dalam tubuh manusia, umpama lori bandaran yang membantu mengutip dan membersihkan sampah di dalam tubuh mengikut ruang dan kapasitinya.

.

Diana Amir marah kerana dia rasa terkena untuk mengambil sesudu OPU, sangkaan dia rasa sedap sungguh. Rupanya ada juga pahit masam. Pahit itu ubat akak, itupun bukan pahit keras, lebih sedap dari Minyak Zaitun. Last tak puas hati punya pasal, dia nak sebotol. Hahaha

Untuk tempahan dan pembelian, boleh WhatsApp kami disini:
www.wasap.my/60175750810

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!