Wednesday 30 May 2018

Kombinasi Olivie 30 siri 1 2 dan 3

[ *Olivie Plus 30X* ] - Siri 1

Demam Olivie kini kembali melanda pelanggan tegar produk laku keras ini!! Ia kini kembali!!!

Jom bersama-sama kita menyingkap sedikit sebanyak mengenai produk terbaik ini

...................................

>>> *Olivie Plus 30X* dihasilkan sejak tahun 1887 oleh Syarikat Atlas Olive Oils yang terletak di El-Borouj, Maghribi.

>>> Pengalaman selama hampir 125 tahun dalam penghasilan 🍾 Pati Minyak Zaitun Extra Virgin yang berkualiti tinggi menjadikan 🏢Syarikat Atlas Olive Oils merupakan salah satu syarikat pengeluar minyak zaitun terbaik dunia dan ia memperoleh pelbagai pengiktirafan di peringkat antarabangsa.

>>> Antara pengiktirafan dan sijil yang diperoleh ialah :

+ *Anugerah Mario Solinas Quality Award* : yang dianjurkan oleh International Olive Oil Council

+ *Great Taste award of London*

+ *The International Olive Oil Competition of Los Angeles* di Amerika Syarikat

Ingin mendapatkan Olivie Plus 30X yang tulen dan original ini????

Jom dapatkannya hari ini juga!!!!

_We begin with Nature_ 🌿

#olivehouse
#aafiyatlifestyle
#olivieplus30x
.
[ Olivie Plus 30X ] - Siri 2

Keadaan ladang buah zaitun milik Atlas Olive Oil yang panas, kering dan berbatu amat sesuai untuk menghasilkan buah zaitun yang bermutu tinggi. Sebanyak tiga juta pokok zaitun di tanam di dalam estet yang berkeluasan sebanyak 600 hektar.

Pemprosesan Minyak Zaitun Olivie 30 Plus ini dihasilkan di kilang pemprosesan yang terletak di dalam ladang tersebut sejurus buah zaitun segar selesai dipetik dari ladang buah zaitun.

................................

Satu sudu Olivie Plus 30x memberikan TIGA PULUH KALI MANFAAT berbanding minyak zaitun extra virgin biasa yang terbukti daripada kajian saintifik makmal

Hasil daripada kajian makmal menunjukkan Olivie Plus 30x mengandungi kandungan Polifenol iaitu secara spesifiknya disebut Hydroxytyrosol LEBIH 30 KALI GANDA BERBANDING Minyak Zaitun Extra Virgin biasa.

Kandungan Polifenol yang dihasilkan amat penting bagi melindungi sel-sel dalam badan daripada kerosakan oksidatif bagi mengelakkan penyakit yang serius seperti kanser, sakit jantung, parkinson dan sebagainya.

....bersambung ke siri seterusnya....

.
[ Olivie Plus 30X ] - Siri 3

Satu sudu Olivie Plus 30x memberikan TIGA PULUH KALI MANFAAT berbanding minyak zaitun extra virgin biasa yang terbukti daripada kajian saintifik makmal

Hasil daripada kajian makmal menunjukkan Olivie Plus 30x mengandungi kandungan Polyphenol iaitu secara spesifiknya disebut Hydroxytyrosol LEBIH 30 KALI GANDA BERBANDING Minyak Zaitun Extra Virgin biasa. Kandungan Polifenol yang dihasilkan amat penting bagi melindungi sel-sel dalam badan daripada kerosakan oksidatif bagi mengelakkan penyakit yang serius seperti kanser, sakit jantung, parkinson dan sebagainya.

OLIVIE PLUS 30X kaya dengan kandungan Hydroxytyrosol iaitu antara 25 hingga 30 kali ganda (233mg/kg) lebih tinggi dari pati minyak zaitun biasa.

Ini terjadi akibat tanah yang kering dan persekitaran gurun yang panas telah menyebabkan pohon zaitun mengeluarkan lebih bahan pertahanan dalam selnya dan seterusnya membawa buah zaitun tersebut kepada satu aras peningkatan nilai khasiat 25 ke 30 kali ganda lebih tinggi Hydroxytyrosol dan 10 kali ganda lebih tinggi dari sudut jumlah Polyphenol.

Kandungan ini mampu melepasi halangan peredaran darah di dalam otak (blood brain barrier) kerana ia adalah molekul antioksidan yang paling kecil dan unik.

...Bersambung untuk siri seterusnya....

#olivieplus30X

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!