Sunday 23 February 2014

Kenapa Pati Minyak Zaitun Asli Olive House mahal?

Assalamualaikum..
Berikut sedikit jawapan berkaitan isu..
Ramai agen2 Olive House  Resources berhadapan persoalan pelanggan sebab apa banyak produk di pasaran harga lebih rendah?

Sebab utama ialah kerana ;
1- Kualiti minyak zaitun Olive House mempunyai  setakat ini yang baik dan tinggi kualitinya..drpd minyak zaitun yg lain di pasaran..

Minyak Zaitun Olive House ditempah khas dengan kualiti special yang telah disyorkan oleh Pakar Nutrisi dunia seperti Dr. Mohamed Al Faiq dari Morocco.

2- Kebanyakan minyak zaitun dipasaran adalah bertapis, ianya menghilangkan sebahagian besar bahan aktif yg amat bernilai dlm perawatan seperti poliphenols dan lain-lain

3-Produk2 lain kebanyakan kurang dititik beratkan penjagaan kualiti seperti botol yg terdedah dgn cahaya matahari dan kepanasan. Hal ini menyebabkan hilangnya khasiat2 utama seperti vitamin E yg amat penting dari khasiat minyak zaitun. 

Oleh itu, Produk Olive house adalah tidak bertapis dan diletakkan di dalam kotak berlapisan gelap utk melindungi dari kepanasan dan cahaya.

4- Pati Minyak Zaitun Olive House adalah tulen ia tidak dicampur dengan minyak lain.. anda boleh search di google berkaitan penipuan dalam industri minyak zaitun ini.

Timbul persoalan; minyak zaitun Olive House kalau di simpan dalam peti ais dia akan menjadi seperti jelly. Minyak zaitun biasa d pasaran tak belaku?

Sebenarnya..
Bukan minyak zaitun olive house shj, bahkan semua minyak zaitun yg asli akan menjadi jelly dlm tempoh 48 jam. Banyak minyak zaitun dipasaran amat diragukan keasliannya.. dalam isu 'penipuan minyak zaitun' kebanyakan Minyak Zaitun mempunyai campuran minyak kacang dan minyak sayur dan lain lain minyak yang lebih murah.

*Info hasil perkongsian dari pengamal serta pengkaji minyak zaitun di Team Whatsapp Olive House.

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!