Friday 31 March 2017

Diabetis atau kencing manis kanak kanak Quranic Foods

*Soalan:*
*Assalamualaikum, pesakit berumur 85 tahun mengalami masalah jangkitan kuman pada bahagian pundi kencing.*
*Juga ada penyakit darah tinggi, kencing manis dan alami patah tulang paha.*
*Mohon bantuan & pencerahan.*
Terima Kasih.

*Jawapan:*
Paling asas untuk masalah jangkitan kuman pada pundi kencing, harus makan makanan yang boleh tingkatkan daya ketahanan tubuh badan serta detox alami.
Untuk minuman detox alami serta petua orang-orang lama, minum air kelapa muda tanpa ais dan gula serta amalkan minum air barli.
*Functional Quranic Food* juga tinggi nilai Antioksida, Detox Alami, Anti Keradangan serta Vitamin & Mineral yang pelbagai.

*MINYAK ZAITUN*
▶ *Hydroxytyrosol* iaitu Antioksida TERBAIK yang ditemui sehingga hari ini, terkedepan berbanding Vitamin C, Vitamin A, Vitamin E serta kategori 'supplement lain'. Ia sangat bantu rawat dan cegah jangkitan kuman pada mana-mana bahgian dalam tubuh badan, hatta sehingga ke saluran darah paling halus di Otak (can cross Blood Brain Barrier).
*Hydroxytyrosol* juga bekerja pada Sel di Pankreas untuk baiki fungsi Pankreas yang kurang cekap hasilkan Hormon Insulin yang mencukupi bagi menghancurkan gula ke molekul lebih ringkas (pesakit ini ada penyakit Diabetes juga).
▶ Apabila berlaku jangkitan kuman, pasti akan berlaku *Inflammation/Keradangan.* Anti Keradangan hebat seperti *Oleocanthal* akan bantu rawat masalah keradangan yang berlaku. Tambahan pula, pesakit ini alami patah tulang paha. Ia juga akan bertindak di bahagian yang patah tersebut.
▶ *Omega 3 & 6* sebagai Anti Keradangan serta penjagaan jantung yang sihat dengan mengelak keradangan dan pemgumpulan kolestrol di salur darah yang memungkinkan berlakunya Tekanan Darah Tinggi juga.
▶ *Steroid Organik* yang pelbagai juga bantu rawat keradangan di pundi kencing serta bahagaian yang alami tulang patah.

*Sari Cuka Teen*
▶ Amalkan minum SCT setiap pagi dan malam.
▶ *Asid Asetik Organik* akan bantu untuk penstabilan paras gula dalam darah serta bantu rawat jangkitan kuman di pundi kencing.
▶ *Potassium* akan bantu stabilkan mineral 'Sodium-Potassium' agar dapat dikawal Tekanan Darah yang tinggi.

*Ceylon Cinnamon*
▶ *Cinnamaldehyde, Cinnamyl Acetate, dan Cinnamyl Alcohol* adalah Anti Keradangan yang juga dapat bantu rawat keradangan yang berlaku
▶ *Tryptophan dan Mangan* yang tinggi di dalam Ceylon Cinnamon adalah Mineral yang dapat beri ketenangan fikiran dan fungsi otak. Pesakit yang alami Tekanan Darah Tinggi akan kerap pening kepala serta alami 'stress'

Untuk masalah Kecing Manis & Darah Tinggi, saya sangat syorkan Berbekam dan Akupuntur untuk cepatkan perawatan. InsyaAllah.

Jaga Pemakanan, kurangkan makanan berdaging, berpewarna tambahan serta berproses yang tinggi kandungan Trans Fat & Sodium.

Cuba amalkan Gaya Hidup *Aafiyat* bersama Olive House 😊
.
More info atau promosi terkini
www.facebook.com/QuranicFoods
www.OliveAsli.blogspot.com
WhatsApp 0175750810

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!