Tuesday 24 October 2017

Ekzema - Pengakuan Ikhlas dari pengamal Minyak zaitun

PENGAKUAN IKHLAS DARI SAHABAT PENGURUS ZON UTARA
.
.
Assalamualaikum wbt..
Para sahabat yang saya kasihi,
Saya Norsiah bt Saidon. Berusia 48 tahun.
.
Saya penghidap eczema sejak di bangku sekolah dan sehingga sekarang saya masih berjumpa Doktor Pakar Kulit (dermatologist) hospital ipoh.
Pada tahun 2010 saya diduga Allah dengan ketumbuhan dalam rahim yang membuatkan saya terpaksa menjalani pembedahan membuang rahim beserta dengan kedua-dua ovari saya.
Sejak itu saya telah dikira sebagai menopos akibat pembedahan. Sejak pembedahan, saya telah mengambil pil hormon sebagai gantian estrogen yang hilang akibat pembuangan ovari.
Saya berhenti dari mengambil pil hormon atas nasihat doktor pada akhir tahun 2014, kerana dikhuatiri jika terlalu lama mengambilnya boleh mengaktifkan sel kanser.
.
Saya telah disarankan oleh doktor supaya makan vitamin dan lain-lain supplement untuk membantu kesihatan saya. Saya tercari-cari apakah yang terbaik buat saya sehinggalah saya berjumpa kembali rakan sedarjah sewaktu di sekolah rendah di majlis reunion kira-kira 3 bulan yang lalu, iaitu En. Abd. Razak.
Beliau memperkenalkan kepada saya Pati Minyak Zaitun (PMZ) dan Olivie 30Plus. Setelah mengambil PMZ dan OLIVIE30, dalam masa 2 minggu sahaja saya mendapat kesan yang menakjubkan.
Sejak pembedahan keadaan kulit saya makin teruk. Kering dan eczema semakin memburuk. Namun, setelah mengambil PMZ dan OLIVIE30, iaitu 2 sudu besar PMZ dan 1 sudu besar OLIVIE30, kulit saya semakin lembap dan anjal, seolah-olah saya makan kolagen !!
Eczema saya semakin baik dan sudah 2 bulan lebih saya tidak lagi menggunakan ubat-ubatan eczema saya. Boleh saya katakan 99% saya bebas dari eczema !!
.
Saya sudah temui apa yang saya cari untuk membantu saya agar dapat beribadah dengan lebih selesa lagi.
Alhamdullillah, syukur kepada Allah dan terima kasih Olive House di atas produk yang hebat ini.
Produk PMZ dan OLIVIE30 ini sebenarnya adalah penawar kecantikan yang dicari-cari oleh semua wanita.
Percayalah !!
#Norsiah <3
.
.
#SihatBersamaOLIVE_HOUSE
-WeBeginWithNature
PencetusSenyumanSemulajadi
Ini testimoni dari customer
Teruskan makan olive oil terutamanya olivie plus 30x dan jus delima.. 

https://www.facebook.com/UstazZakiHamid

Ustaz Zaki : 017-5750810
Sila hubungi kami untuk kami bantu anda dapatkan promosi terkini
Boleh Like dan mesej kami di facebook :
atau lawati kami di

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!