Wednesday 4 October 2017

Olivie Plus 30X ganda antioksida - Siri 3/3 Olive House

[ Olivie Plus 30X ] - Siri 3
Satu sudu Olivie Plus 30x memberikan TIGA PULUH KALI MANFAAT berbanding minyak zaitun extra virgin biasa yang terbukti daripada kajian saintifik makmal
Hasil daripada kajian makmal menunjukkan Olivie Plus 30x mengandungi kandungan Polyphenol iaitu secara spesifiknya disebut Hydroxytyrosol LEBIH 30 KALI GANDA BERBANDING Minyak Zaitun Extra Virgin biasa. Kandungan Polifenol yang dihasilkan amat penting bagi melindungi sel-sel dalam badan daripada kerosakan oksidatif bagi mengelakkan penyakit yang serius seperti kanser, sakit jantung, parkinson dan sebagainya.

OLIVIE PLUS 30X kaya dengan kandungan Hydroxytyrosol iaitu antara 25 hingga 30 kali ganda (233mg/kg) lebih tinggi dari pati minyak zaitun biasa.
Ini terjadi akibat tanah yang kering dan persekitaran gurun yang panas telah menyebabkan pohon zaitun mengeluarkan lebih bahan pertahanan dalam selnya dan seterusnya membawa buah zaitun tersebut kepada satu aras peningkatan nilai khasiat 25 ke 30 kali ganda lebih tinggi Hydroxytyrosol dan 10 kali ganda lebih tinggi dari sudut jumlah Polyphenol.
Kandungan ini mampu melepasi halangan peredaran darah di dalam otak (blood brain barrier) kerana ia adalah molekul antioksidan yang paling kecil dan unik.
...Bersambung untuk siri seterusnya....

Jom dapatkan hari ini juga !!!
Untuk tempahan produk www.wasap.my/60175750810

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!