Sunday 1 March 2015

Testimoni Minyak Zaitun dan Sakit Lutut

Testimoni sakit lutut kronik.

1.Hj Kamarudin bin Hj Osman          

2. 560206-09-50**   
3. No 108,Jln LG 3 1/45, Tmn Langat Utama 3, Bukit Canggang,42700 Banting,Selangor   
4.Pesara Tentera   
5. 01948058**

Saya mengalamai masalah sakit lutut yang agak teruk.. sampai Dr pernah mensarankan pembedahan di lutut. Saya telah cuba dan amalkan pelbagai jenis ubat dan terus mencari  rawatan alternatif yang sesuai. Alhamdulillah. Setelah mendapat maklumat melalui blog www.oliveasli.blogspot.com saya terus hubungi us zaki untuk mendapatkan Quranic Foods ini.   
MZ saya mkn slps solat subuh, FigVinegar sblm tidur.selawat, niat n yakin. (tgk tahap penyakit).     
*Mula amal 26hb Dis 2014-Msk botol ke-3.            
  *.Berhenti terus mengambil ubat2 cemical.daflon,cataflam n panadol extend setiap biji setiap hari klu sakit sgt 2 biji.jln pling jauh 50 meter ,diri pling lama 10 minit.      
skrng ni dah blh jln 1 km diri 1/2 jam.  
* gmbr ubat/gmbr saya nnti saya whatsapp.tk.

More info  https://www.facebook.com/QuranicFoods
Web www.QuranicFoods.com
Blog www.oliveasli.blogspot.com
Sms.whatsapp 0175750810 [us Zaki]

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!