Friday 12 May 2017

PMZ (PATI MINYAK ZAITUN) atau OLIVIE 30x, yg mana satu elok untuk saya AMAL


Inilah persoalan yang biasanya menjadi mainan fikiran bagi mereka yang baru mengenali Produk Olive House

PMZ (PATI MINYAK ZAITUN) atau OLIVIE 30x, yg mana satu elok untuk saya AMAL??🤔
Pasti pengguna tegar Olive House tertanya-tanya, adakah wajar diamalkan kedua-dua jenis pati minyak zaitun ini?
*"Saya sudah lama beramal dengan Olivie Plus 30x dan saya rasai kesan positif pada tubuh badan. Dengan khasiat Antioksida yang saya tahu nilainya 30x ganda berbanding pati minyak zaitun yang lain. Jadi, kenapa pula saya perlu amalkan Pati Minyak Zaitun lain?”*

*“Saya bermula amalkan minyak zaitun setelah bertemu dengan Ejen Rasmi Olive House. Diperkenalkan kepada saya Pati Minyak Zaitun yang botol tinggi (daripada Turki). Alhamdulillah, saya rasa lebih cergas dan bertenaga serta saya akan terus amalkannya kerana ini adalah ‘supplement’ harian saya”*

Dan berbagai-bagai lagi komen mahupun respon yang kami terima daripada sekalian ramainya pengguna tetap produk Olive House.
Di sini, jawapan ringkas yang saya boleh berikan ialah *‘Wajar Amalkan kedua-dua jenis Pati Minyak Zaitun’*

*Kenapa??*
 Pati Minyak Zaitun daripada Turki (PMZ) ini kaya dengan *pelbagai* jenis warna buah zaitun; ada warna hijau, merah kekuningan serta ungu kehitaman.
Variasi warna pada buah zaitun ini, apbila diperah menjadi minyak, mengkayakan lagi khasiat di dalamnya.

Umpamanya Buah Zaitun yang berwarna merah kekuningan tinggi nilai *β- Carotene* iaitu sangat bagus kepada terhasilnya saluran pernafasan yang sihat. ‘β- Carotene’ ini ialah sejenis *antioksida* yang membantu memastikan *saluran pernafasan* serta *mata* yang kekal sihat.
Tetapi, nilai ‘β- Carotene’ ini *sedikit* di dalam Olivie Plus 30x kerana buah zaitun yang diperah menghasilkan Olivie Plus 30x itu lebih banyak buah zaitun yang berwarna hijau.
Buah yang hijau *lebih tinggi nilai antioksida.*

Manusia sangat perlu kepada sistem pernafasan yang sihat sepanjang hayat. Jadi, dengan amalkan PMZ, anda dapat bonus kepada penjaganan sistem pernafasan yang lebih baik. Sebab itu PMZ diistilahkan sebagai *‘supplement’*. Harus diambil berterusan.

Olivie Plus 30x pula lebih bersifat *‘penawar alami’* dan peranannya sangat dicadangkan kepada *penyakit-penyakit kronik* dengan manfaat Antioksida Hydroxytyrosl & Oleocanthal sebanyak *30 kali ganda* berbanding Pati Minyak Zaitun yang lain. Olivie 30x juga diistilahkan sebagai *'pencegahan'.*
Manakala PMZ diistilahkan sebagai *‘supplement’* harian.

Untuk dapatkan produk ini ;.
More Info www.OliveAsli.blogspot.com
www.facebook.com/QuranucFoods
WhatsApp 0175750810 Us Zaki
#QuranicFoods
#OliveHouse

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!