Wednesday 7 January 2015

Bantu Rawat Kanser Tulang dgn Olive Oil Quranic Food

Soalan Dari Pelanggan (Masalah Kanser Tulang)

Assalammu'alaikum doktor. Bagaimanakah kaedah yang paling baik dan betul untuk rawatan orang yang menghidapi kanser tulang dalam pengambilan MZ danSCT? Sebab pesakit telah usaha dan banyak ikhtiar di samping kos terlalu banyak untuk ubat kanser tulang termasuk ubatan hospital.

Jawapan Dari Dr. Salman:

Wa’alaikumsalam. Rawatannya bagi panyakit kanser bergantung kepada tahap kanser tersebut di kenalpasti. Bagi peringkat awal, pembedahan membuang kanser tersebut dilakukan dan diikuti radioterapi bagi membunuh sel-sel kanser yang tidak kelihatan. Olive oil dikenalpasti mempunyai sifat anti-mitotic yang mampu merencatkan pertumbuhan sel kanser pada peringkat awal (pre-cancerous lesion) dan mengembalikan sel yang rosak tersebut kepada kitaran sel yang normal namun bagi rawatan kanser, kajian lebih berbentuk kajian makmal yang belum disahkan ke atas pesakit. Cadangkan Quranic Food sebagai rawatan tambahan kepada rawatan yang dicadangkan oleh pakar kanser lebih-lebih lagi jika tiada rawatan yang ditawarkan bagi peringkat kanser yang telah merebak ke organ-organ lain (distant metastasis).

Jawapan Dari Dr. Hafizah:

Wa’alaikumsalam. Untuk kanser tulang, amalkan sahaja MZ, Olivie 30 dan SCT sebagai makanan tambahan. Jika hendak sembuh, kena amalkan pemakanan halalan thoiyyibah 100% dan gaya hidup sunnah. Kesembuhan itu murah, ianya milik Allah S.W.T. Untuk dos, seperti biasa, mulakan dengan dos kecil terlebih dahulu.

Sumber: Olive House Medic & Business.
More info  https://www.facebook.com/QuranicFoods
Web www.QuranicFoods.com
Blog www.oliveasli.blogspot.com
Sms.whatsapp 0175750810 [us Zaki]

1 comments:

  1. Pelbagai rawatan alternatif disediakan untuk pesakit kanser. Cari yang terbaik, yang mempunyai ujian klinikal dan mempunyai sejarah keberkesanan atau testimoni.

    Kuncinya adalah Jangan Berputus Asa.

    Thanks for the info

    ReplyDelete

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!