Thursday 15 January 2015

Quranic Foods Bantu rawat Barah kelenjar liur

Soalan Dari Pelanggan (Masalah Barah Kelenjar Air Liur)

Assalammu'alaikum doktor. Saya ingin bertanya, bagaimanakah rawatan melalui Quranic Foods dapat membantu penyakit Barah Kelenjar Air Liur? Pesakit ini mengalami benjol@bengkak di kawasan berdekatan rahang/dalam mulut/leher, sukar menelan, membuka mulut, sakit berterusan di kelenjar air liur dan sebelah muka menjadi kebas. Mohon pencerahan doktor.

Jawapan Dari Dr. Hafizah:

Wa’alaikumsalam. Barah kelenjar air liur sama sahaja konsep asasnya dengan barah yang lain. Keadaan darah yang berasid dan bertoksin menyebabkan replikasi sel tidak normal yang banyak, maka pengambilan Quranic Food memang membantu disertai dengan bekam dan herba-herba lain.

Jawapan Dari Dr. Salman:

Wa’alaikumsalam. Salivary gland tumor atau dikenali barah kelenjar air liur boleh melibatkan 3 kelenjar air liur utama iaitu parotid, submandibular dan submental atau kelenjar air liur minor di mana-mana bahagian dalam mulut. Kebiasaannya, 80% barah kelenjar air liur adalah tidak malignant (benign) tetapi boleh berubah kepada malignant jika dibiar tanpa rawatan. Tanda bahawa ia berubah kepada malignant ialah sakit, bengkak membesar dengan cepat serta saraf muka menjadi lumpuh. Rawatannya ialah pembedahan membuang kanser beserta dengan kelenjar air liur yang terlibat diikuti radioterapi bagi membunuh sel kanser mikro yang tertinggal. Olive oil menunjukkan sifat anti-mitotik (penghalang sel normal dari berubah menjadi sel kanser) yang perlu diamal bagi mereka yang berisiko (terdedah kepada radiasi atau keluarga mempunyai sejarah kanser).

Sumber: Olive House Medic & Business.

More info  https://www.facebook.com/QuranicFoods
Web www.QuranicFoods.com
Blog www.oliveasli.blogspot.com
Sms.whatsapp 0175750810 [us Zaki]

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!