Sunday 4 January 2015

Quranic Foods bantu Masalah Down Syndrome

Soalan Dari Pelanggan (Masalah Bayi Down Syndrome)

Assalammu'alaikum doktor. Ada bayi baru lahir belum sampai sebulan dan masih hidapi kuning. Doktor suspek Down Syndrome. Adakah pati Olivie Plus 30x dapat membantu?

Jawapan Dari Dr. Salman:

Wa’alaikumsalam. Jaundice atau demam kuning berlaku apabila selaput sel darah merah tidak stabil dan mudah pecah menyebabkan kandungan bilirubin bertambah di dalam darah. Tahap bilirubin yang tinggi berbahaya kepada otak bayi menyebabkan membesar sebagai kanak-kanak yang lembap.

biasanya mendedahkan bayi kepada cahaya fototerapi ataupun penukaran darah bagi kes yang serius. Rawatan alternative yang biasa dicadangkan ialah pengambilan susu kambing, kurma atau dimandikan dengan daun sirih. Langkah pencegahan ialah pengambilan Quranic Food yang mengandungi anti-oksida supaya sel darah merah stabil dan tidak mudah pecah.

Jawapan Dari Dr. Hafizah:

Wa’alaikumsalam. Pati MZ Olivie Plus 30x jangan diberi pada bayi. Sebaik-baiknya, ibu sendiri yang amalkan. Masalah kuning boleh di atasi dengan mengamalkan jus kunyit setiap hari. Quranic Food juga elok diamalkan.

Untuk masalah Down Syndrome, ia adalah masalah kecelaruan genetik dari dalam rahim lagi akibat pemakanan yang mungkin merosakkan DNA dan sinkronisasinya. Sekiranya anak disahkan Down Syndrome, tahniah kepada anda kerana berpeluang menjaga seorang ahli syurga. Semua pemakanan yang baik lebih-lebih lagi makanan disebutkan dalam al-Quran akan menjadikan kanak-kanak Down Syndrome lebih cerdik dan berbakat. In syaa Allah.

Sumber: Olive House Medic & Business.

More info  https://www.facebook.com/QuranicFoods
Web www.QuranicFoods.com
Blog www.oliveasli.blogspot.com
Sms.whatsapp 0175750810 [us Zaki]

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!