Tuesday 6 January 2015

Kerap Berpeluh Tapak Tangan Bantu Rawatan Dengan Quranic Foods

Soalan Dari Pelanggan (Masalah Kerap Berpeluh Tapak Tangan & Kaki)

Assalammu'alaikum doktor. Seorang lelaki berumur 20 tahun mempunyai masalah senantiasa berpeluh di tapak tangan dan di tapak kaki sehingga ada ketikanya perlukan tuala senantiasa di tangannya. Jika memakai sarung kaki/stoking, boleh basah dengan air peluh. Harap doktor boleh berikan perjelasan dan bagaimana pengambilan MZ, Olivie 30 dan SCT bertindak dan dapat membantu. Untuk pengetahuan doktor, pelangan ini baru sahaja mengamalkan MZ Olive House dan juga SCT. Perlukah pelangan ini diberi minum Olivie 30 juga?

Jawapan Dari Dr. Salman:

Wa’alaikumsalam. Berpeluh di tapak tangan atau kaki (hyperhidrosis) merupakan biasanya tidak di ketahui puncanya. Rawatan bagi keadaan tersebut ialah:

a) Aluminium chloride hyxahydrate 20%, b) Iontophoresis (tangan dan kaki direndam di dalam arus elektrik rendah), c) Suntikan Botoks pada bahagian yang terlibat untuk merencatkan saraf yang terlibat dengan penghasilan peluh, d) Endoscopic thoracic sympathectomy: Pemotongan saraf yang terlibat dalam penghasilan peluh oleh pakar cardiothoracic (bedah paru-paru).

Jawapan Dari Dr. Hafizah:

Wa’alaikumsalam. Keadaan hyperhidrosis kebanyakannya tidak diketahui punca tapi berkemungkinan disebabkan masalah thyroid atau mungkin terdapat tumour tetapi yang utamanya terdapat gangguan keseimbangan kawalan suhu dan elektrolit dalam badan. Sebaik-baiknya, amalkan berbekam sebulan sekali. Elakkan penggunaan sabun antibakteria dan berbahaya kimia sintetik yang kuat (phalates, sulphates, paraben). Quranic Food pasti membantu kerana ia memgembalikan keperluan sel dan membantu membuang ancaman kerosakan sel. Wallahu a'lam.

Sumber: Olive House Medic & Business.

More info  https://www.facebook.com/QuranicFoods
Web www.QuranicFoods.com
Blog www.oliveasli.blogspot.com
Sms.whatsapp 0175750810 [us Zaki]

0 comments:

Post a Comment

Certificates

Certificates

Peluang Jana Income di Coway Sebagai Dropship Coway / Agen Part Time Coway / Agen Full Time Coway



Best Jadi Agen Coway

-Tak Perlu Beli Stok (Syarikat Coway Sediakan Stok untuk anda)

- Penghantaran Produk Coway, Pemasangan, Servis semua dibuat oleh Syarikat)

-Tak Perlu Belian Maintain

-Komisyen Tinggi

-Masa kerja Fleksible

-Pelbagai Bonus/ Insentif


Jom hidupkan amalan QuranicFoods Makanan Sunnah.. Jom Like

_

Jom view | ||QuranicFoods!